Benvinguts i benvingudes,
al projecte de la Intersindical Jove

La Intersindical Valenciana és un projecte sindical en plena expansió i creixement que duu a terme un compromís ferm amb els drets laborals dels treballadors i treballadores d’entre setze i trenta anys.

Hem encetat un nou espai d’intervenció dins la Intersindical Valenciana fet per i per a les persones joves: la Intersindical Jove. Una iniciativa des d’on els joves treballadors i treballadores de tots els sectors laborals volem reivindicar la participació juvenil, on tinguem veu pròpia per defensar els nostres drets socials i laborals a més de dinamitzar un projecte per crear una societat el més igualitària i crítica possible.

En un moment en què la societat i el món laboral pateixen les convulsions d’una crisi econòmica i una administració que malbarata els recursos econòmics, els joves som un dels sectors més afectats i, això, atempta directament contra els nostres drets i les nostres condicions de vida com a ciutadans i ciutadanes.

D’aquesta manera, la Intersindical Jove pretén ser un espai de referència obert, plural i participatiu des d’on treballar conjuntament per les següents finalitats:

a) Treballar des del sindicalisme per defensar els drets laborals, socials i nacionals de la joventut valenciana, per tal de millorar així, des de la unitat d’acció, les seues condicions de vida, individuals i col·lectives.

b) Fomentar la participació ciutadana per tal de promoure una autèntica democràcia civil a tots els àmbits polítics, basada en la llibertat d’associació i el diàleg social.

c) Proposar alternatives de formació als i les joves del País Valencià, des de l’òptica del sindicalisme juvenil, democràtic, participatiu, crític, emprenedor i transformador.

d) Defensar els valors d’igualtat a tots els nivells, de radicalitat democràtica, de sostenibilitat econòmica, de recuperació cultural, d’alliberament nacional i solidaritat global amb la finalitat de construir una societat més justa, lliure, ecològica, solidària i igualitària.

En definitiva, construir un espai d’intervenció juvenil, destinada a la joventut treballadora o que està aturada, que atenga les nostres reivindicacions i demandes, tant les de l’àmbit laboral o social.

Volem que la Intersindical Jove esdevinga un punt de trobada de joves inconformistes que vulguen construir alternatives de futur i en positiu, des del seu àmbit laboral i mitjançant l’acció sindical. I volem compartir amb vosaltres aquest projecte nou, engrescador i il·lusionador que acaba de nàixer i que espera la vostra participació!

ACCÉS A LA PÀGINA DE LA INTERSINDICAL JOVE

anar a la pàgina intersindical