Pepa Salavert, Bibliotecària de l’Any

La bibliotecària Pepa Salavert torna a ser premiada.

15 / 04 / 2012 | Dolors Jimeno

Intersindical Cultura es complau a felicitar Pepa Salavert per haver estat nomenada Bibliotecària de l’Any per l’Associació de Bibliotecaris Valencians. Aquest guardó es lliurarà durant un sopar que tindrà lloc al juny en un hotel de València.

Pepa Salavert és la bibliotecària de la biblioteca d’usuaris de l’Hospital La Fe de València. Desenvolupa una tasca impagable a favor del foment de la lectura, organitza actes, tallers d’escriptura per a les persones ingressades, convoca anualment un premi literari de narrativa, fa presentacions de llibres, convida escriptores i escriptors, contacontes, pallassos i pallasses… una gran activitat cultural encaminada a millorar la vida de la gent que passa per l’hospital. Ella creu fermament, com diuen les investigacions pertinents, que la lectura intervé molt positivament en la recuperació de les persones hospitalitzades.
No és la primera vegada que Pepa és premiada per entitats diverses, com ara Acció Cultural, la Universitat de València, etc. També ha sigut guardonada amb el Tirant lo Blanc del Gremi d’Editors i Llibrers del Pais Valencià.