Intersindical Valenciana condemna l’atac a l’estàtua de Vicent Andrés Estellés

30 / 10 / 2017 | Intersindical

Intersindical Valenciana condemna l’atac contra l’estàtua de Vicent Andrés Estellés que està a la Plaça d’Emilio Castelar de la ciutat valenciana de Burjassot. Per al Sindicat, aquest nou atac vandàlic és una mostra més de les actuacions del grups feixistes al País Valencià.

El Sindicat demana a les autoritats que òbriguen una investigació per identificar les persones autores i que posen en marxa mesures preventives per evitar nous atacs contra l’estàtua del gran poeta valencià.

Finalment, des del Sindicat es considera necessària la mobilització ciutadana contra els atacs feixistes, xenòfobs, masclistes i antivalencians que estan succeint-se als darrers temps.