Presentacions de llibres

Premi per a Alfons Llorenç i El sant del dia

El periodista i escriptor Alfons Llorenç ha rebut el premi de la Crítica dels Escriptors per la seua obra “El sant del dia”

Assistents a l'acte de presentació d'
Assistents a l'acte de presentació d'"El sant del dia", a la seu de la Intersindical.
17 / 05 / 2012 | Dolors Jimeno

L’Associació d’Escriptors en Llengua Catalana atorga anualment els premis de la Crítica. Enguany un dels guardonats ha sigut Alfons Llorenç per la seua darrera obra, presentada el passat mes de desembre a la Intersindical Valenciana.

La Intersindical Valenciana felicita l’amic Llorenç i recorda que a través del programa d’Intersindical Cultura vam tindre l’oportunitat d’acollir la presentació de l’obra ara guardonada, El sant del dia. Aquest acte va tindre lloc el dia 14 de desembre, a la seu de València, al carrer Juan de Mena. L’escriptor va estar acompanyat en la taula per Josep Torrent, director d’El País-Comunitat Valenciana i pel poeta Vicent Berenguer. L’assistència de públic va ser nombrosa. Entre altres persones s’hi trobaven l’amiga personal de l’autor i aleshores delegada del govern, senyora Ana Botella; Núria Sendra, d’edicions El Bullent; periodistes, com J.J. Pérez Benlloch, que van voler fer costat al seu company de professió,  i moltes companyes i companys del sindicat, com Macu Gimeno, responsable de l’Àrea de la Dona de la Intersindical, Marc Candela,  Carmen Gómez, de l’Àrea de Salut Laboral, Adel Francés, Vicent Maurí, Juan Miguel Muñoz i molts altres, alguns dels quals podem veure en la foto que il·lustra aquest text. Tots junts vam gaudir d’una brillant trobada literària.

Núria Sendra | 21 / 05 / 2012 - 9:15

Efectivament, fou una brillant trobada literària i personal. Després de l’acte en si, a més, tinguérem ocasió de poder xerrar allí mateix amb un vinet i una coca boníssima a la mà i ens quedà un record genial d’una part i de l’altra i de les persones que allí s’hi trobaven. Quan una cosa està ben organitzada es nota i tot flueix de la mllor manera. Gràcies, Dolors per la gran tasca feta!

Dolors Jimeno | 21 / 05 / 2012 - 14:19

Gràcies a tu, Núria, i a la teua editorial per haver sigut tan generosos. Continuem en el vaixell de la cultura! D.