Notícies sobre Mesa general de la Funció Pública

Mesa general de la Funció Pública
Intersindical Valenciana contra la congelació salarial de les empleades i empleats públics

dimarts 15 setembre 2020 14:25 h | 2

El Sindicat adverteix al govern espanyol que convocarà mobilitzacions contra aquesta mesura

Mesa general de la Funció Pública
Intersindical Valenciana exigeix la convocatòria d’un concurs de mèrits per acabar amb l’abús de la temporalitat en la Generalitat

dissabte 05 setembre 2020 09:52 h | 16

El Sindicat sol·licita la convocatòria de la Mesa General de Negociació de personal funcionari i estatutari

Mesa general de la Funció Pública
Intersindical Valenciana qualifica de lamentable la reunió amb la Consellera Bravo

dijous 16 juliol 2020 09:53 h | Comenta la noticia

La Consellera d’Interior i Administració Pública ha mantingut una actitud distant, sense escoltar les propostes del sindicat per la negociació col·lectiva del personal funcionari i estatutari

Intersindical Valenciana demana, de nou, la convocatòria urgent de la MGN II

divendres 14 febrer 2020 10:39 h | Comenta la noticia

Des del passat 15 d’octubre de 2019, data en que es va constituir formalment la Mesa General de Negociació de personal funcionari i estatutari de la Generalitat Valenciana (MGN II), la presidència de la mateixa, que ostenta la Consellera de Justícia, Interior i Administració Pública, no ha donat cap mostra del seu interès en tornar-la a convocar, relegant la negociació col·lectiva del personal funcionari i estatutari a un paper testimonial o, en el millor dels casos, a la subsidiarietat respecte de la Mesa General de Negociació I, que inclou, a més, al personal laboral.

Mesa general de la Funció Pública
Intersindical Valenciana demana la convocatòria urgent de la Mesa General de Negociació del personal funcionari i estatutari

dijous 26 desembre 2019 10:16 h | 2

El Sindicat fa responsable a la consellera Bravo de la paràlisi negociadora