logo_intersindical

Intersindical Valenciana > Internacional > Laboral

Suport Vaga General convocada a Brasil

28 / 04 / 2017 | Intersindical

Des de la INTERSINDICAL VALENCIANA, sindicat de classe del País Valencià, davant la Vaga General convocada aquest 28 d’abril contra les reformes laborals del il·legítim i colpista govern Témer, volem enviar la nostra solidaritat i suport a les treballadores i treballadors del Brasil i al poble brasiler

Sabem com Témer i els seus aliats volen augmentar l’edat de jubilació, dificultar i retallar l’accés a les pensions i precaritzar la feina, mesures aquestes que també les polítiques neoliberals ens volen imposar a l’estat espanyol.

Estem segurs que aquest serà un marc històric per al poble brasiler en el camí de posar fi als atacs contra els seus drets i per a la recuperació del procés democràtic.

Desde la INTERSINDICAL VALENCIANA, sindicato de clase del País Valenciano, ante la Huelga General convocada este 28 de abril contra las reformas laborales del ilegítimo y golpista gobierno Temer, queremos enviar nuestra solidaridad y apoyo a las trabajadoras y trabajadores de Brasil y al pueblo brasileño

Sabemos cómo Temer y sus aliados quieren aumentar la edad de jubilación, dificultar y recortar el acceso a las pensiones y precarizar el trabajo, medidas estas que también las políticas neoliberales nos quieren imponer en el estado español.

Estamos seguros que este será un marco histórico para el pueblo brasileño en el camino de poner fin a los ataques contra sus derechos y para la recuperación del proceso democrático.

El més recent <

Troba'ns al Facebook