logo_intersindical

Intersindical Valenciana > Internacional > Notícies

L’Escola Sindical Melchor Botella visita Derry

27 / 03 / 2017 | Intersindical

L’Escola Sindical Melchor Botella ha estat a Derry (Irlanda) per visitar els nous socis dels projectes europeus en els que participa. La visita, que va ser durant els dies 21 a 24 de març, va coincidir amb la mort de Martin McGuinness, líder del Sinn Féin, comandant de l’IRA, negociador del Procés de Pau i viceministre principal,

Els nostres socis irlandesos en van oferir una visita cultural amb un guia que era regidor del Sinn Féin a l’Ajuntament de Derry que ens va explicar molt detalladament els successos històrics que ocorregueren, en especial durant els anys 70 i 80, donant-nos tot tipus d’informació d’aquells angoixosos anys i dels processos polítics actuals. En acabar, ens va deixar a les portes de la casa de Martin McGuinness per poder donar el condol a la vídua i els seus familiars.

La nostra visita a Derry va coincidir amb un fet històric i va servir per informar-nos de la situació després del referèndum del Brexit, la corrupció que travessa motivada per la corrupció dels partits unionistes… o que els avantpassats del Che eren irlandesos.

El més recent <

Troba'ns al Facebook