{/exp:channel:entries}

Solidaritat amb el magisteri mexicà

22 / 06 / 2016 | Intersindical

No és possible que vetllar pels drets i una millor vida per a les treballadores i els treballadors haja de pagar-se amb sang!

La Xarxa sindical internacional de solidaritat i de lluites denuncia la salvatge repressió contra les mestres i els mestres de la CNTE en la població Nochixtlán, Oaxaca (Mèxic) aquest dilluns 20 de juny.

Aquesta última repressió policial va tenir el terrible resultat de vuit persones mortes, més de 50 ferides i 21 detingudes. Entre les persones mortes es trobava un periodista

Aquest fet no és aïllat i se suma a la política d’agressió i criminalització de les lluites socials i sindicals.

La Xarxa Sindical Internacional de Solidaritat i de Lluites responsabilitza el govern federal, governs estatals i les seves forces armades de la seguretat i integritat dels nostres companys i les nostres companyes.

Amunt els i les que lluiten !!!