{/exp:channel:entries}

Solidaritat amb França contra la Llei del Treball

La Confederació Intersindical estarà a París el 14 de juny per solidaritzar-nos amb França.

14 / 06 / 2016 | Intersindical

Les mobilitzacions que s’estan vivint al país veí durant els últims mesos han estat de tanta importància que han aconseguit fins i tot vèncer el cercle mediàtic a què ens tenen sotmesos els mitjans de comunicació a l’Estat espanyol. La Llei del Treball, aprovada sense negociació parlamentària per un Govern d’esquerres a França, ha aconseguit treure al carrer a la ciutadania francesa, organitzar a estudiants, treballadores i trabajdores, i dur a terme grans mobilitzacions i convocatòries de vaga en sectors tan vitals com els transports.

Des del nostre costat dels Pirineus solem veure amb certa admiració la capacitat de la societat francesa per reaccionar davant qualsevol retallada en els seus drets laborals, el moviment obrer francès se’ns mostra ara amb una enorme capacitat per mobilitzar tota la classe treballadora vertebrada en uns potents moviments socials i sindicals.
La mobilització i la capacitat de lluita en defensa dels nostres drets i d’aquesta justícia social que defineix la lluita de la classe treballadora estan a l’ADN de l’acció sindical i la mobilització ciutadana.
Pels nostres drets, per recuperar el control polític i econòmic del poble, contra les polítiques neoliberals que estan fent-nos perdre el que s’ha aconseguit, per la lluita comuna de tots els pobles per la justícia i la igualtat, per la democràcia i les llibertats, per l’internacionalisme de la lluita obrera, la Confederació Intersindical estarà a París el 14 de juny per solidaritzar-nos amb França.
Llei del Treball NO, gràcies!
Per Dignitat!