{/exp:channel:entries}
Laboral

Solidaritat i suport amb 595 treballadores de la neteja del Ministeri de Finances de Grècia

17 / 09 / 2014 | Intersindical

La Xarxa Europea de Sindicats Alternatius i de Base manifesta el seu suport i solidaritat amb les 595 treballadores de neteja del ministeri de Finances grec que van ser acomiadades el 17 de setembre de 2013 per posar el servei de neteja a disposició dels subcontractistes privats. Des de fa 11 mesos estan en lluita per recuperar l’ocupació i contra les polítiques d’austeritat i els governs que les apliquen, el govern Samaràs
i la Troica.

Considerem que cal globalitzar i coordinar les lluites i establir xarxes de suport i solidaritat entre les treballadores i treballadors de tots els països per fer front a les polítiques de reducció salarial, retallades
en els serveis, penalització de la pobresa i criminalització de les lluites que estan aplicant localment sota una política global basada només en el benefici d’uns pocs.

La Xarxa Europa de Sindicats Alternatius i de Base impulsarà accions de suport en els diversos països durant la setmana de solidaritat internacional que tindrà lloc durant els dies 15 a 22 de setembre i crida a realitzar les accions de suport que considerin totes les organitzacions socials i sindicals europees.