Medi ambient

Intersindical participa en la Cimera pel clima de París

01 / 12 / 2015 | Intersindical

A la Cimera del Clima, COP21, a desenvolupar-se en París a partir del 29 de novembre, hi participaran tant representants dels estats membres com les empreses i la societat civil. Dins dels col·lectius que representen la societat civil els sindicats són una part fonamental i convidada a participar des del seu àmbit a la cita que “La humanitat té amb si mateixa”.

Els sindicats de l’educació englobats dins de la Internacional de l’Educació (IE) estan convocats en el marc del Fòrum Clima, per participar en activitats de divers tipus del 3 al 6 de desembre en el marc de l’esdeveniment “El paper de l’Educació a la Lluita contra el Canvi Climàtic “. Aquesta actuació es planteja dins el marc de seguiment a la Declaració d’Aichi-Nagoya (Japó) sobre Ed. Per al Desenvolupament Sostenible i les resolucions del 7è Congrés Mundial instant a la IE i als sindicats de l’educació a mobilitzar al voltant de la qüestió del canvi climàtic. L’activitat prevista girarà al voltant de: acció sindical respecte a la lluita contra el canvi climàtic; examen de les mesures per garantir la inserció dels Objectius de Desenvolupament Sostenible en els sistemes educatius i explorar vies de col·laboració amb ONGs i organitzacions estudiantils per sensibilitzar la societat civil sobre els reptes del canvi climàtic.

STEs - Intersindical assistirà com a convidat, recordem que és l’única manera d’assistir a la Cimera del Clima a ser integrant de la IE. Com a part de les mobilitzacions al voltant de la cimera es desenvoluparan diverses accions a tot el territori espanyol a què el nostre sindicat ha convidat a participar a tota la seva afiliació.