logo_intersindical

Intersindical Valenciana > Moviments socials > Plataforma d'afectades per la Hipoteca

Pel dret a l’habitatge

11 / 02 / 2013 | Intersindical

Intersindical Valenciana crida a defensar el dret a l’habitatge

Stop desnonaments!

El Sindicat fa una crida a la ciutadania a participar en les manifestacions convocades el proper dissabte, 16 de febrer, a Alacant, Port de Sagunt i València. Aquestes estan convocades per exigir: el dret a la vivenda, la paralització dels desnonaments, la dació en pagament amb caràcter retroactiu, el lloguer social i el suport a la Iniciativa Legislativa Popular.

Per al Sindicat, aquesta ILP, que suposa la modificació de la Llei Hipotecària, és un instrument per evitar que la banca continue espoliant les famílies i garantir el dret a l’habitatge de les persones per damunt dels interessos econòmics i especuladors.

En eixe sentit, considera que la totalitat dels grups parlamentaris del Congrés haurien de votar a favor de la ILP. En cas contrari, el grup que pose entrebancs a la seua tramitació es posaria al costat dels especuladors i de la banca i enfront de la ciutadania i serà assenyalat per la població.

Les manifestacions eixiran des de:

Alacant. C/ Maestro Alonso (Hospital)
Port de Sagunt. Tinença Alcaldia. Plaça del Sol.
València. Plaça Ajuntament.

Següent següent anterior Anterior

Normes d'us: Aquesta és l'opinió personal de les i dels internautes, no d’Intersindical Valenciana. / No està permés fer comentaris o manifestacions que atempten contra el dret a la llibertat d'expressió legalment establit ni que siguen contraris a l'honor, intimitat o dignitat de les persones o organismes. / Ens reservem el dret a eliminar els comentaris que considerem que incompleixen el punt anterior o que tracten qüestions alienes a la temàtica dels articles. / Els comentaris seran publicats una vegada hagen sigut revisats.

El més recent