La Unió Europea contra la sobirania dels pobles
Els drets socials i sindicals en la UE

Acte organitzat per Intersindical Valenciana.
3 de desembre de 2015 / Saló d'actes del Botànic de València.

La Unió Europea contra la sobirania dels pobles. Els drets socials i sindicals en la UE

3 de desembre, 19h. Saló d'actes del Botànic. València.

El 3 de desembre, Intersindical Valenciana va organitzar la mesa redona La Unió Europea contra la sobirania dels pobles. Els drets socials i sindicals a la UE. En l'acte mesa redona s'hi va analitzar i debatre sobre les polítiques que imposa la UE i els organismes internacionals als diferents estats que hi formen part, unes polítiques que estan afectant greument les treballadores i treballadors, el conjunt de la ciutadania i la sobirania dels estats i dels pobles.

El Sindicat considera que aquestes polítiques s’han de combatre en tots els àmbits a través de la coordinació dels moviments socials, partits polítics i sindicats per aconseguir aturar-les i substituir-les per unes altres al favor de la ciutadania i dels pobles.

Hi van intervindre Ainhoa Etxaide, secretaria general del sindicat basc LAB; Nara Cladera, de la comissió internacional del sindical Union Syndicale Solidaires (França); Hèctor Illueca, portaveu de la Mesa Estatal del Front Cívic Som Majoria i Katerina Giannoulia, sindicalista, membre d’Esquerra dels Treballadors internacionalista (DEA) i de la Unitat Popular (Grècia).

A continuació teniu els vídeos amb un extracte de les seues intervencions, i les entrevistes que van dona a Intersindical.

Ainhoa Etxaide

Hèctor Illueca