Intersindical Valenciana > Moviments socials > Migració i refugi

COMUNICAT DELS PROGRAMES DE PROTECCIÓ PER A PERSONES DEFENSORES DRETS HUMANS DE L’ESTAT ESPANYOL

05 / 05 / 2020 | Intersindical | Comenta la noticia

A la frontera grecoturca, la xenofòbia i el racisme maten; la Unió Europea, també!

17 / 03 / 2020 | Intersindical | Comenta la noticia

Declaració de la Xarxa Internacional de Solidaritat i Lluites que agrupa desenes de sindicats del món ha fet aquesta declaració davant la situació de les persones refugiades

“ DESPERTA VALÈNCIA, VOLEM ACOLLIR JA!”

15 / 06 / 2017 | Intersindical | Comenta la noticia

El 20 de juny és el Dia Mundial de les Persones Refugiades i per aquest motiu, el 17 i 18, València ix al carrer!

Intersindical Valenciana expressa la seva solidaritat amb els activistes bascos detinguts a Grècia

30 / 12 / 2016 | Intersindical | Comenta la noticia

Intersindical Valenciana manifesta la seva solidaritat i suport amb els dos activistes bascos, Mikel Zuloaga i Begoña Huarte, que han estat detinguts a Grècia quan estaven treballant amb les persones refugiades. En concret per traslladar 8 persones refugiades des del port de Igoumenitsa a Euskadi.

Manifestacions en suport de les persones refugiades

16 / 06 / 2016 | Intersindical | Comenta la noticia

Per un canvi de direcció que ature la violació de drets de les persones migrants i refugiades.

Les fronteres maten

07 / 02 / 2014 | Intersindical | Comenta la noticia

Pàgina 1 de 3 pàgines  1 2 3 >

Noticies de la Intersindical

Retallades

El personal sanitari es concentra per a dir no a les retallades de Mazón

Pensions

Intersindical Valenciana denuncia la connivència de Patronal, Govern, UGT i CCOO per empitjorar la jubilació i les pensions

25 d’abril

Sí al valencià, sí al País

Intersindical Salut rebutja la proposta de Conselleria per a la provisió de places bàsiques amb característiques específiques per a A1 i A2

Jornada

"I Jornada de Salut Mental Combativa del País Valencià"

24 d'abril | 9.00h

C/ Juan de Mena, 18

Intersindical Valenciana al costat de col·lectius i activistes en primera persona, us convida a participar en la I TROBADA DE SALUT MENTAL COMBATIVA DEL PAÍS VALENCIÀ. El tema central de la jornada girarà entorn de la bretxa que existeix entre els DRETS i els FETS. Grups de suport mutu de tot el territori podran connectar-se al conversatori des de Castelló i València per a reivindicar d'una manera activa els seus drets. A més, farem una VISITA GUIADA a la Biblioteca Pilar Faus i els seus jardins al carrer Hospital on es troben les restes de l'Hospital General i la seua relació amb l'estigma de la salut mental. Diàlegs en primera persona i memòria històrica t'esperen en un matí que hem preparat amb il·lusió i sentit crític perquè pugueu participar d'una manera activa amb les vostres reivindicacions.

Organitza Intersindical inclusiva i altres

Exposició

"Inauguració de l’exposició NO OBLIDEM."

9 d'abril | 19h

C/ Juan de Mena, 18

‘No oblidem’ és una exposició i un projecte educatiu que pretén reforçar els coneixements de la Segona República, la Guerra Civil i la dictadura franquista entre el jovent que estudia educació secundària i batxillerat. Aquesta recopilació d’activitats, documents didàctics, còmics i material audiovisual busca apropar i aprofundir en aquest període històric d’una manera amena i amb un llenguatge senzill. La organització està a càrrec del Fòrum per la Memòria Històrica i Democràtica a Cocentaina.

Organitza