logo_intersindical

Intersindical Valenciana > Notícies de la Intersindical > Marxes 22-M

27-M: Vine a Madrid amb la Intersindical Valenciana

03 / 05 / 2017 | Intersindical

Intersindical Valenciana posa autobusos per acudir a la manifestació de les Marxes de la Dignitat el 27 de maig.

Les Marxes de la Dignitat han convocat el proper dissabte 27 de maig una gran manifestació unitària a Madrid. La manifestació es fa per exigir un canvi de les polítiques socials, laborals i econòmiques que estan afectant tan negativament a les treballadores i treballadors i al conjunt de la ciutadania.

Cal un canvi de les polítiques socials, laborals i econòmiques

Intersindical Valenciana és una de les organitzacions que formen part de les Marxes de la Dignitat des de la seua fundació. És per aquest motiu que fem una crida al conjunt de les persones afiliades i simpatitzants a acudir a la manifestació i a fer-ho amb nosaltres.

El punt de concentració de les persones del País Valencià serà la Plaça Roja de Vallecas, a partir de les 12 hores, on es farà un acte reivindicatiu, es dinarà i des d’on s’iniciarà la marxa a peu fins la Plaça de Neptuno on convergiran totes les columnes dels diferents territoris. La manifestació començarà a les 17:00 hores des de la Plaça de Neptuno i anirà pel Passeig del Prado, Cibeles, Alcalà, Gran Via per acabar a l’alçada de la Plaça d’Espanya on es faran diversos parlaments de les persones portaveus de les Marxes de la Dignitat.

Intersindical Valenciana posarà autobusos des de València per acudir a Madrid. Els autobusos que eixiran a les 7:00 hores des de la Gran Via cantonada Juan de Mena tindran un cost de 20 euros per persona. Per reservar la vostra plaça heu de telefonar al 96-3919147 o emplenar el formulari adjunt. Per pagar podeu fer-ho a la seu del Sindicat de València o bé el mateix dia del viatge.

La tornada dels tots els autobusos serà a les 21:00 hores des del punt que ens indicaran les companyes i companys de Madrid que estan organitzant la manifestació.

Per acudir a Madrid des de Castelló o Alacant poseu-vos en contacte amb les nostres seus als telèfons següents: Alacant (96 598 51 65) o Castelló (964 26 90 94).

Accedeix al formulari per a reservar plaça a l’autobús.

Recordeu que la columna del País Valencià es juntarà amb la gent que vinga d’Aragó, Catalunya, Regió Murciana i part del territori de Castella La Manxa a la Plaça Roja de Vallecas on es farà un acte, es dinarà i s’iniciarà el camí fins Madrid.

El dinar s’haurà de gestionar cada persona. No es farà un dinar col·lectiu.

L’eixida de Vallecas es farà a les 14:30 hores. La columna que eixirà de Vallecas es dirà IGUALTAT.

L’itinerari serà: Plaça de la Constitució (Plaça Roja), c/Guillermo Pingarron, cantonada c/Arroyo del Olivar, Avenida Buenos Aires, Avenida Albufera, Avenida Ciudad de Barcelona, Paseo Santa Isabel, Glorieta Atocha (trobada blocs A i B), Paseo del Prado, Plaza de Neptuno.

L’itinerari de la manifestació serà: Plaça de Neptuno, Cibeles, Gran Via per finalitzar a l’alçada de la Plaça d’Espanya.

Següent següent anterior Anterior

Normes d'us: Aquesta és l'opinió personal de les i dels internautes, no d’Intersindical Valenciana. / No està permés fer comentaris o manifestacions que atempten contra el dret a la llibertat d'expressió legalment establit ni que siguen contraris a l'honor, intimitat o dignitat de les persones o organismes. / Ens reservem el dret a eliminar els comentaris que considerem que incompleixen el punt anterior o que tracten qüestions alienes a la temàtica dels articles. / Els comentaris seran publicats una vegada hagen sigut revisats. / No és acceptable la publicitat i serà tractada com a "spam" o correu no desitjat. / Està prohibit l'ús de noms o identitats falses. Cas que es detecte aquesta situatió, el comentari serà esborrat. Així mateix, està prohibit incloure en els missatges o comentaris dades de caràcter personal o qualsevol altra informació que revele la identitat de les persones físiques o jurídiques, especialment relatives a menors d'edat.

Troba'ns al Facebook