Marxes 22-M

Arriben a la Comunitat de Madrid de tots els racons de l’estat

Les marxes asseguren una mobilització massiva i pacífica que omplirà Madrid de dignitat

18 / 03 / 2015 | Intersindical

Les Marxes de la Dignitat han presentat aquest matí en roda de premsa la mobilització que tindrà lloc els dies 19, 20 i 21 d’aquest mes. Demà entren en la Comunitat de Madrid les diferents columnes que realitzaran tres etapes fins a aconseguir la plaça Colom, lloc de la concentració final, el dissabte 21 de març.

A la roda de premsa els portaveus de les Marxes de la Dignitat han assenyalat que les raons per a la mobilització continuen més vigents que mai: “El Govern ven fum. Seguim en una situació d’emergència social. Tenim el 30% de la població sumida en la pobresa, a 600.000 famílies desallotjades dels seus habitatges, a cinc milions de persones a l’atur, a mig milió de joves que s’han hagut de marxar a l’estranger a buscar-se la vida. Continuen les retallades en salut, en educació, en dependència, tenim a 12 morts diàries de malalts d’hepatitis. La situació social que vivim és un crim contra la gent. Tenim moltes raons per protestar “

Com l’any passat les Marxes exigeixen el no pagament del deute per poder garantir els serveis públics i els drets socials, i al pa, treball i sostre han afegit la repulsa a les lleis mordassa i l’TTIP. “Sabem que el bipartidisme i la Troica seguiran aplicant retallades i polítiques de sofriment. Per això fem una crida a tirar-los ja que les mobilitzacions siguin massives al carrer “han subratllat. En aquest sentit, els portaveus de les marxes han fet una crida al poble de Madrid perquè surti massivament a secundar aquestes mobilitzacions que comencen demà.

RUTES I COLUMNES

La ruta 1 que integra les columnes del País Basc, Burgos, la Rioja i Madrid Nord arribarà demà a Torremocha de on partirà en direcció a Torrelaguna.

La ruta 2 que integra les columnes de Catalunya, Aragó, Navarra, Guadalajara i Madrid Nord arribarà demà a Alcalá d’Henares d’on partirà en direcció a Torrejón de Ardoz.

La ruta 3 que integra les columnes de Regió Murciana, País Valencià, part de Castella-la Manxa i Madrid Sud-est arribarà demà a Arganda del Rei d’on partirà en direcció a Rivas.

La ruta 4, que integra les columnes d’Andalusia, part de Castella-la Manxa, bloc jove i Madrid Sud arribarà demà a Pinto d’on partirà en direcció a Parla.

La ruta 5, que integra les columnes d’Extremadura, Toledo i Madrid Sud-est arribarà demà a Móstoles d’on partirà en direcció a Alcorcón.

La ruta 6 que integra les columnes d’Astúries, Cantàbria i Castella Lleó arribarà demà a Collado Villalba on partirà en direcció a Las Matas.

Les rutes 7, 8 i 9 surten dissabte. La 7 integra les columnes de Canàries, Illes Balears, Iaioflautes i columna Internacional i comença la seva marxa el dissabte 21 de març a les 16 h. des de la Porta del Sol. La ruta 8 integra la Columna Gallega i comença la seva marxa el dissabte 21 de març a les 15 h. de Chamartin. La ruta 9 integra la columna de Memòria Històrica i comença la seva marxa el dissabte 21 de març a les 17h. des de la Porta del Sol.