Marxes 22-M

Assemblea Estatal Oberta a Moviments Socials, partits i col·lectius

Les Marxes de la Dignitat convoquen una “Assemblea oberta a Moviments, Col·lectius Socials, Sindicats i Partits” per al dia 19 de setembre amb l’objectiu de construir col·lectivament la “Jornada de Mobilització General del 22-O”.

14 / 09 / 2015 | Intersindical

L’assemblea estatal de les marxes de la Dignitat celebrada el dia 13 de juny va acordar la celebració d’una assemblea d’àmbit estatal oberta a col·lectius socials, sindicals, partits polítics, marees, plataformes, sectors i empreses en crisi a celebrar el dia 19 de setembre , per construir de forma col·lectiva la “Jornada de Mobilització General (JMG) convocada per al dia 22 d’octubre d’aquest any.

Després de la mobilització celebrada el passat dia 21 de març, les marxes s’han posat mans a l’obra en preparar la JMG convocada amb els lemes “Caminant cap a la vaga general, desmuntant la seva mentides, contra l’atur i la seva crisi, unitat popular i mobilització continuada “, i els lemes que han caracteritzat el moviment 22M Pa, Treball, Sostre, Dignitat. En aquesta convocatòria les marxes incorporen reivindicacions com la derogació de la Llei mordassa, Amnistia Social per a tots els i les encausades en les protestes, derogació de les Reformes Laborals, cap aturat i parat i sense prestació.

L’objectiu d’aquesta assemblea estatal oberta és elaborar de forma participativa amb col·lectius que lluiten contra l’actual situació de precarietat, de retallades socials i de llibertats una proposta programàtica reivindicativa per a la mobilització del dia 22 d’octubre. Així com concretar les mobilitzacions a realitzar i les formes d’actuació en elles.

L’assemblea tindrà lloc als locals de l’Escorxador, a Madrid i l’objectiu de l’organització és reunir més de 300 persones (tres per organització component de les marxes i convidades, distribuïdes en les comissions de manera proporcional) representatives dels sectors que es mobilitzen per un vida digna per a la majoria social, enfront dels governs que executen les polítiques inhumanes de la troica. L’horari previst per l’organització és de 9 del matí a 5 de la tarda (de 9 a 17 hores) i per al desenvolupament de l’assemblea s’ha previst el treball en tres comissions amb els següents temes: 1.- Perquè fem la mobilització, 2.- Que fer a la mobilització i 3.- Com fer-ho.

L’organització ha previst establir el debat mitjançant la presentació de documents a debat sobre la base dels acords presos en les assemblees estatals de les Marxes de la Dignitat, als quals es podran proposar afegits, alternatives, etc. Per a la concreció de consensos i acords, les qüestions que siguin de consens en les comissions passarien al plenari com a aprovades, les que generen debat i diferents posicions, passen al plenari per a la seva concreció.

Les marxes de la dignitat fan una crida a participar i organitzar en cada municipi, districte, barri, activitat laboral o d’estudis la Jornada de Mobilització General, tasca en la qual ens proposem aturar aquesta agressió salvatge als nostres drets, recuperar quants ens han estat exhaurits i conquerir tots i cadascun dels drets que les persones amb Dignitat som creditors i creditores i per això exigim el No pagament del Deute: il·legal, il·legítima i odiosa; Dret a Habitatge per a tots i totes; Ocupació Digne amb Drets o Renda Bàsica; Serveis Públics per a tothom; No al TTIP (Acord Transatlàntic per al Comerç i la Inversió).

EXIGIM:

No al pagament del DEUTE: il·legal, il·legítima i odiosa
Dret a HABITATGE per a tothom
Ocupació DIGNA amb DRETS o Renda bàsica
Serveis públics per a tothom
No al TTIP (Acord Transatlàntic per al Comerç i la Inversió)
No a la guerra

Contacte i inscripció