logo_intersindical

Intersindical Valenciana > Notícies de la Intersindical > Mobilitzacions

Concentració riders de Deliveroo

27 / 09 / 2017 | Intersindical

Hui, dimecres 27 de setembre, a les 18 hores, a la Plaça de l’Ajuntament de València, està convocada una concentració per RidersxDerechosVLC en el marc de la jornada europea de lluita del col·lectiu que tindrà lloc a diverses ciutats europees.

La jornada de lluita consistirà en vaga, manifestacions, concentracions i altres accions per reivindicar els drets de les treballadores i treballadors de Deliveroo. Per això, el col·lectiu ha convocat a la ciutat de València una nova acció dintre de la lluita que porta contra la precarietat laboral que caracteritza les relacions laborals de Deliveroo.

Següent següent anterior Anterior

Normes d'us: Aquesta és l'opinió personal de les i dels internautes, no d’Intersindical Valenciana. / No està permés fer comentaris o manifestacions que atempten contra el dret a la llibertat d'expressió legalment establit ni que siguen contraris a l'honor, intimitat o dignitat de les persones o organismes. / Ens reservem el dret a eliminar els comentaris que considerem que incompleixen el punt anterior o que tracten qüestions alienes a la temàtica dels articles. / Els comentaris seran publicats una vegada hagen sigut revisats. / No és acceptable la publicitat i serà tractada com a "spam" o correu no desitjat. / Està prohibit l'ús de noms o identitats falses. Cas que es detecte aquesta situatió, el comentari serà esborrat. Així mateix, està prohibit incloure en els missatges o comentaris dades de caràcter personal o qualsevol altra informació que revele la identitat de les persones físiques o jurídiques, especialment relatives a menors d'edat.

Troba'ns al Facebook