El Sindicat de Treballadors del Metall (STM) es reuneix amb la CTB

13 / 07 / 2015 | Intersindical

El portaveu Nacional del STM (Sindicat de Treballadores i Treballadors del Metall de la Intersindical Valenciana) va mantenir una reunió de treball amb Julio Bonfim, President del sindicat de metal·lúrgics i metal·lúrgiques Bahia i Secretari de Relacions Internacionals del sindicat brasiler CTB ( Central dos Trabalhadores e Trabalhadoras do Brasil).

En aquesta trobada, celebrada el passat divendres 10 de juliol, va servir per fer una breu anàlisi de la situació sindical i política de Brasil, el País Valencià i Europa. A més, es va compartir informació sobre les empreses Ford de Camaçari Bahia, una de les mes grans del grup automobilístic, i València-Almussafes, així com sobre la situació del sector.

A més, entre altres coses, també es va acordar donar suport a la participació, en diferents fòrums en què fins ara no tenia accés alguna de les dues organitzacions per poder incidir en les polítiques i estratègies del sector. Aquesta participació servirà per establir noves aliances sindicals i possibilitar la resposta als atacs als drets de la classe treballadora en aquest sector o en l’àmbit global.