logo_intersindical

Intersindical Valenciana > Internacional > Laboral

El Sindicat de Treballadors del Metall (STM) es reuneix amb sindicats argentins

06 / 10 / 2015 | Intersindical

Els passats 29 i 30 de setembre, el portaveu Nacional del STM - Intersindical Valenciana, va mantenir diverses reunions de treball amb responsables dels sindicats argentins Central de Treballadors d’Argentina (CTA) i SMATA (metall de la CGT Argentina), i amb els seus representants sindicals a la factoria de Ford a General Pacheco (província de Buenos Aires).

En aquestes reunions van analitzar la situació política i sindical d’Argentina, el País valencià i Europa, així com la situació concreta de les factories Ford d’Almussafes i de Buenos Aires, i la situació general de Ford Motor Company.

Aquestes reunions també han servit per estrènyer llaços entre les diferents organitzacions i compartir la informació i estratègies, amb l’objectiu de donar una millor resposta als atacs que pateix la classe obrera en aquest sector i en l’àmbit global.

Normes d'us: Aquesta és l'opinió personal de les i dels internautes, no d’Intersindical Valenciana. / No està permés fer comentaris o manifestacions que atempten contra el dret a la llibertat d'expressió legalment establit ni que siguen contraris a l'honor, intimitat o dignitat de les persones o organismes. / Ens reservem el dret a eliminar els comentaris que considerem que incompleixen el punt anterior o que tracten qüestions alienes a la temàtica dels articles. / Els comentaris seran publicats una vegada hagen sigut revisats.

Troba'ns al Facebook