Mobilitzacions

Els sindicats acorden un nou calendari de mobilitzacions per al març i l’abril

Les organitzacions sindicals membres de la Mesa General de Negociació de la Generalitat valenciana van acordar ahir un nou calendari de mobilitzacions que proposaran realitzar a tota la ciutadanía, en general, i al personal empleat públic, en particular.

07 / 03 / 2012 | Intersindical

Aquestes mobilitzacions es realitzen contra les retallades en matèria de serveis públics en general i contra el Decret llei 1/2012, en particular. Com es recordarà, en la Mesa General d’1 de març, el conseller d’Hisenda, José Manuel Vela, va rebutjar l’oferta conjunta de totes les organitzacions sindicals de suspendre les mobilitzacions si el govern suspenia l’aplicació del DL 1/2012 mentre duraren les negociacions obertes. Per tant, l’últim responsable d’aquest calendari és el Govern valencià, per la seua falta de voluntat a acordar amb la legítima representació del personal públic.

MARÇ
  • DIJOUS, 8 Concentracions a les portes dels centres de treball. Manifestació. Pancarta en la manifestació amb motiu del Dia Internacional de la Dona.
  • DIVENDRES, 9 i DIMECRES, 14 Repartiment de fulls volants a la ciutadania. Mercat Central, estació de metro de Colom i estació del Nord.
  • Del 10 al 19 Pancarta penjada en la seu d’Intersindical a la plaça de l’Ajuntament. Pilotes inflables a la plaça de l’Ajuntament abans de les mascletades.
  • DIMARTS, 20 Juí de faltes a companys/es que van participar en les tancades. Concentració de delegats i delegades a la Ciutat de la Justícia de València
  • DIJOUS, 22 Cadenes humanes a les 19 hores a les tres capitals.
  • DISSABTE, 31 ACTE CENTRAL a la plaça de Bous de València
ABRIL
  • DIMARTS, 3 Donació de sang a les tres capitals
  • DIJOUS, 19 Concentracions davant les conselleries de Sanitat i Educació.
  • A mitjan abril:  Manifestacions a les tres capitals

Aquestes mobilitzacions s’afigen a les ja convocades en el sector educatiu. Podeu consultar totes les mobilitzacions convocades ací: Mobilitzacions unitàries contra les retallades i depuració de responsabilitats en el Consell.