Drets lingüístics

“ENLLAÇATS PER UN ESPAI DE COMUNICACIÓ EN CATALÀ”

Enllaçats impulsa un Manifest amb un gran suport d’entitats culturals i sindicals de tot el territori catalanoparlant, obert a l’adhesió de col·lectius i personalitats del món de la cultura i defensa de la llengua.

Lluís Roda | 05 / 11 / 2015 - 1:18

Considere que qualsevol producció compartida ha de mostrar la presència dels diferents estàndards geogràfics de la llengua i fer-los conviure amb normalitat a fi de permetre la identificació del conjunt dels parlants amb aquestes produccions compartides i fer-ho amb criteris d’equilibri i de proporcionalitat, especialment pel que fa a les dues grans varietats fonètiques de la llengua, en funció del seu pes demogràfic, d’acord amb la correcció lingüística que actualment s’ensenya als diferents territoris administratius i amb la mateixa naturalitat amb què es produeix quan interactuem des de la diversitat.