Vaga general 14-N

Gràcies a totes i tots!

Després de la vaga general, la lluita continua.

Pancarta de la Intersindical ahir a València.
15 / 11 / 2012 | Intersindical

La vaga general laboral, social i ciutadana ha estat seguida massivament per les treballadores i treballadors, les persones aturades, joves, dones, pensionistes, migrants…. per tota la societat. Des de les últimes hores del dia 13 de novembre fins a les darreres del 14 de novembre, centenars de milers de persones arreu del País Valencià, des de Vinaròs fins a Oriola, des de Requena fins a Dénia, han participat en les accions convocades. S’han aturat els centres de treball, les escoles, els hospitals, desenes de milers de comerços… i s’han omplert els carrers dels barris, pobles i ciutats valencianes, de l’estat i d’Europa.

La lluita per la dignitat acabarà donant resultats

L’èxit de la mobilització posa en relleu el gran descontentament amb les polítiques de Fabra, Rajoy, Merkel, la troica comunitària… que estan empobrint el país i les persones que hi viuen. Una política d’austeritat que vol suprimir els drets, les prestacions, tindre una mà d’obra barata i servil… per fer que la banca pague el seu deute i les empreses continuen obtenint beneficis. I ho fan sense importar-los deixar sense present ni futur les persones, el 99% de la població.
Per això, per fer front a aquestes polítiques, vam convocar la segona vaga general a Rajoy i, si no rectifica, continuarem convocant noves mobilitzacions, la propera serà el dia 25 de novembre, per aconseguir l’eliminació de la violència contra les dones. No pararem fins a aconseguir aturar-los.
Intersindical Valenciana vol felicitar a totes les persones que, amb les seues accions, han treballat per aconseguir, més enllà de les xifres, que aquesta vaga general laboral, social i ciutadana haja estat un èxit.
Volem felicitar a totes les persones que, des de fa setmanes, han estat fent assemblees, xarrades, conferències, enganxades de cartells, distribuint propaganda, caravanes de cotxes, enviant missatges per les xarxes socials…
Volem felicitar a totes les persones que han fet la vaga, participat en els piquets i les manifestacions. També volem agrair a desenes de milers d’afiliades i afiliats als sindicats, de tots els sindicats que convocaven la vaga. I ho volem fer pel seu treball abnegat als centres de treball en un moment que s’ha obert la veda contra el moviment sindical. Se’ns ataca per eliminar els obstacles i poder continuar la desregulació de drets i prestacions socials. Som incòmodes per al poder, la banca, els governs i les empreses, per això la campanya ben orquestrada i dissenyada, però amb nosaltres no ens aconseguiran doblegar, ni tampoc les treballadores i treballadors ni el 99% de la població.
Volem felicitar a tota la gent que lluita, cada dia, i especialment ahir, el 14-N, per defensar els drets, el present i el futur. I volem fer una referència especial a tota la gent jove, treballadora i estudiant, que va estar al carrer, malgrat les intimidacions, la coacció i la persecució. Són, com la passada primavera, un exemple per a tota la societat.
Companyes i companys, totes i tots ens hem de felicitar per la feina que estem fent, per la lluita, per la dignitat de les treballadores i treballadors, de les persones, del país, una feina ben feta que, com sempre, acabarà donant els resultats perseguits: aconseguir els nostres objectius i les nostres reivindicacions.
Gràcies.

Eva
15 / 11 / 2012 - 18:40

ES IMPRESCINDIBLE QUE HAGAÍS LLEGAR LAS REFLEXIONES SOBRE LO QUE SUPONE UNA JORNADA COMO LA DE AYER AL CORREO DE TOD@S L@S AFILIAD@S, PARA QUE TODAS LAS PERSONAS QUE NOS MOVILIZAMOS AYER, Y DESDE HACE BASTANTES MESES ENCONTREMOS SENTIDO AL ESFUERZO CONTINUADO QUE ES ESTAMOS HACIENDO Y SOBRE TODO SEPAMOS CUALES SON LAS PROPUESTAS DE CONTINUIDAD DE ESTAS LUCHAS T MOVILIZACIONES.
        ¡¡MAÑANA ES OTRA VEZ VIERNES!!
¿¿HABRÁN CONCENTRACIONES DELANTE DE LOS CENTROS DE LAS AA.PP??
***INFORMAD POR FAVOR, CONTINUAMENTE, SOLO ASÍ SERÁ POSIBLE MANTENER LA MOTIVACIÓN PARA SEGUIR.

Amadeu Sanz
16 / 11 / 2012 - 11:59

En efecte, avui continuen les concentracions de divendres, i en breu es convocaran assemblees de l’afiliació per a discutir i determinar quins són els passos a seguir a partir d’ara. Alguns sindicats de la Intersindical, de fet, ja han convocat els seus consells nacionals.
Gràcies per la teua participació i molts ànims.