A casa nostra

Ha mort el nostre company i amic Pep Tur i Vives

Pep era delegat sindical de STAS-Intersindical Valenciana i ex-membre de la Junta de Personal dels Serveis Territorials de València.

17 / 04 / 2015 | Intersindical

Demà disssabte dia 18, des de les 11 hores, estarà en el Tanatori Municipal de València.
L’acte de la incineració es farà el diumenge dia 19 en el mateix Tanatori Municipal de València a les 12:15 hores.

Que en pau descanse.



Comentaris
Rosa
18 / 04 / 2015 - 11:54

Mi gran sentido pésame a toda la organización y a su familia. Pep era un sindicalista que nos ha dado ejemplo por su capacidad de trabajo y por estar siempre defendiendo a los trabajadores de la Administración. Han sido muchos años que lo he tenido de compañero, aunque yo estoy en CSI-F lo he considerado siempre un amigo. Descanse en paz.


Lili
18 / 04 / 2015 - 17:40

Adeu company. En mi recuerdo quedas. Cuantas horas juntos, cuantas discusiones, yo me enfadaba, tu nunca. Y al cabo de un rato seguíamos charlando, sin la mínima sombra por tu parte. Persona q se preocupaba por las otras personas, gran conversador, “razonador”,  generoso, de corazón. Adeu Pep. Que putada.


Pablo-Darío
19 / 04 / 2015 - 9:48

Força Pep!

Los que tuvimos la suerte de trabajar contigo recordaremos tu legado sindical, y allá donde haya un trabajador al que defender, tu memoria nos inspirará.

Descansa en paz.


Marisa
19 / 04 / 2015 - 11:39

Como lo siento!!!!. Siempre te recordare por ser una persona especialmente humana, tan entregada a tu trabajo, luchador y tenaz, y todo por defender las causas justas. Te echaremos mucho de menos. Donde quiera que estés, te mando un fuerte abrazo y un beso enorme.


jose antonio
20 / 04 / 2015 - 7:54

Un honor y un placer haberte conocido, hombre cabal y honrado, descansa en paz compañero.


J. Carles
20 / 04 / 2015 - 8:25

Benvolgut Pep, família i companys d’Intersindical,
Sempre et recordarem Pep.
Sempre et veurem com una persona acollidora, bona, treballadora, lluitadora i compromesa.
Pots estar orgullós i pots descansar en pau amb la satisfacció del deure complert.


Josep Vicent Castelló
20 / 04 / 2015 - 8:55

Ens ha deixat un treballador i un lluitador infatigable, un home honest i generós, una persona de profundes i fonamentades conviccions, entregat a la lluita sindical i, per damunt de tot, un home bo. Descansa en pau Pep. Mai no t’oblidarem.


Carmen
20 / 04 / 2015 - 9:16

Triste noticia; se va un trabajador infatigable y defensor de los derechos de los trabajadores, tenaz en sus reivindicaciones, y profundamente humano.

Descanse en paz.

Un abrazo fuerte a toda la familia sindical y a la suya propia


enrique moreno pernias
20 / 04 / 2015 - 9:39

Benvolgut amic sempre estaràs en el meu record i estima. A banda de ser un bon sindicalista eres una gran persona, dialogant i no sectari.

No sabia que estabes malalt.

Un fort abraÇ.


enriqueta vento
20 / 04 / 2015 - 9:42

Lo siento muchisimo, si era para ayudar ningún problema era pequeño, siempre ahi. Et trobarem a faltar Pep.



Deixa un comentari






  • Aquesta és l'opinió personal de les i dels internautes, no d’Intersindical Valenciana.
  • No està permés fer comentaris o manifestacions que atempten contra el dret a la llibertat d'expressió legalment establit ni que siguen contraris a l'honor, intimitat o dignitat de les persones o organismes.
  • Ens reservem el dret a eliminar els comentaris que considerem que incompleixen el punt anterior o que tracten qüestions alienes a la temàtica dels articles.
  • Els comentaris seran publicats una vegada hagen sigut revisats.
  • No és acceptable la publicitat i serà tractada com a "spam" o correu no desitjat.
  • Està prohibit l'ús de noms o identitats falses. Cas que es detecte aquesta situatió, el comentari serà esborrat. Així mateix, està prohibit incloure en els missatges o comentaris dades de caràcter personal o qualsevol altra informació que revele la identitat de les persones físiques o jurídiques, especialment relatives a menors d'edat.