II Congrés STAS-Intersindical Valenciana

Celebració del II Congrés a la ciutat de Peníscola.

Saló Gòtic del Castell de Peníscola
21 / 04 / 2012 | Vicent Mauri

El sindicat STAS-Intersindical Valenciana celebra el segon congrés els dies 20 i 21 d’abril a la ciutat de Peníscola sota el lema: Defensar els serveis públics, la millor eixida.

La sessió inaugural va tindre lloc al Saló Gòtic del Castell de Peníscola. En aquesta es va aprovar l’informe del secretariat, es va constituir la Mesa del Congrés i va tindre lloc la intervenció de les organitzacions convidades. Hi va intervindre una representació de l’Ajuntament de Peníscola; el diputat de Compromís, Josep M. Panyella; representants dels sindicats CIG-Administració Pública; STEI-Intersindical Illes Balears; i Intersindical Alternativa de Catalunya. Així mateix, es van llegir salutacions del diputat d’EUPV, Ignacio Blanco, i de la Federació de Serveis a la Ciutadania de CCOO-PV. També hi va intervindre la Intersindical Valenciana de què forma part STAS.
La segona sessió tindrà lloc demà, 21 d’abril, amb el debat entorn de les ponències i resolucions.