logo_intersindical

Intersindical Valenciana > Notícies de la Intersindical > Atur

Intersindical critica l’acord sobre les ajudes a les persones desocupades

18 / 12 / 2014 | Intersindical

Des del sindicat es reclama una renda bàsica universal per a totes les persones que no tinguen un treball i un canvi de polítiques socials i laborals

El secretariat confederal de la Intersindical Valenciana, reunit hui a València, ha criticat l’acord sobre les ajudes de 426 euros mensuals que han pactat CCOO, UGT, CEOE, CEPYME i el govern espanyol. Respecte a la forma, la Intersindical Valenciana troba que aquest acord s’ha fet sense tindre en compte l’opinió de la gent afectada ni de les treballadores i treballadors.

El secretariat confederal de la Intersindical Valenciana, reunit hui a València, ha criticat l’acord sobre les ajudes de 426 euros mensuals que han pactat CCOO, UGT, CEOE, CEPYME i el govern espanyol. El sindicat critica l’acord per la forma i el fons. Respecte a la forma, troba que aquest acord s’ha fet sense tindre en compte l’opinió de la gent afectada ni de les treballadores i treballadors. Per al Sindicat, és un acord sense transparència, fet per unes cúpules sindicals i patronals que no representen els interessos de la majoria de la població i que no han consultat ningú per subscriure cap acord. Aquest acord suposa un suport a la política econòmica, social i laboral del govern espanyol que està empobrint la població i que no resol la situació de desocupació ni de misèria en què viuen milers de persones.

Intersindical Valenciana considera que una ajuda de 426 euros no resol el problema de manca d’ingressos en què viuen milers de famílies ni tampoc que aquest acord excloga centenars de persones desocupades. En aquest sentit, el sindicat reclama una renda bàsica universal per a totes les persones que no tinguen un treball i un canvi de polítiques socials i laborals per a acabar amb la destrucció dels drets de les treballadores i treballadors.

Finalment, el Sindicat critica la política de claudicació de les corporacions sindicals majoritàries davant de la patronal i el govern.

Següent següent anterior Anterior

Normes d'us: Aquesta és l'opinió personal de les i dels internautes, no d’Intersindical Valenciana. / No està permés fer comentaris o manifestacions que atempten contra el dret a la llibertat d'expressió legalment establit ni que siguen contraris a l'honor, intimitat o dignitat de les persones o organismes. / Ens reservem el dret a eliminar els comentaris que considerem que incompleixen el punt anterior o que tracten qüestions alienes a la temàtica dels articles. / Els comentaris seran publicats una vegada hagen sigut revisats.

Signatura de l'acord del programa extraordinari per l'activació de l'ocupació

Troba'ns al Facebook