Solidaritat

Intersindical dóna suport a les persones empleades públiques de l’ajuntament de Paterna

El Consell Confederal de la Intersindical Valenciana, màxim òrgan entre congressos, ha aprovat, per unanimitat, una resolució de suport a les treballadores i treballadors de l’Ajuntament de Paterna.

18 / 12 / 2011 | Intersindical

Les treballadores i treballadors estan lluitant per rebutjar les retallades de personal que suposa l’acomiadament de 28 persones treballadores que implicarà la minoració i, fins i tot, desaparició d’alguns serveis que prestava l’Ajuntament i que, emparant-se en la crisi, es nega a seguir prestant.

L’equip de govern del PP pretén instaurar un model de privatització a través de dues empreses mixtes de capital públic i privat a costa dels serveis públics municipals. L’egocentrisme polític de l’Alcalde de Paterna preval el seu interès polític a l’interès del poble de Paterna. Mai a Paterna un alcalde ha protagonitzat un atac tan rabiós, furibund i desproporcionat cap a la funció pública i cap a les persones que allí s’ocupen de la prestació de serveis públics a la ciutadania.
Bullit en el foc lent d’una llarga suposada reestructuració dels serveis públics municipals amb vista a la seua optimització; adobat amb grans dosis d’obscurantisme, prepotència i compulsiva conculcació dels drets de les persones treballadores, i acompanyat pel toc agre de caríssimes privatitzacions innecessàries, l’actual alcalde ha cuinat una bateria d’agressions a les persones treballadores emparant-se en la legitimitat de les urnes, prescindint dels mandats legals i menyspreant a les persones que representen als i les treballadores de l’Ajuntament.
La resistència i organització de les companyes i companys de l’Ajuntament de Paterna és un exemple a seguir.
Ens marca un camí que, desgraciadament, com sindicat anem a haver de recórrer moltes vegades en els pròxims anys, perquè no obviem que Paterna ha resultat triada com “banc de proves” de les polítiques municipals de la dreta valenciana i espanyola.
Les nostres companyes i companys no només mereixen el nostre suport, sinó també la nostra admiració, doncs d’ells i elles dependrà en bona medida el nostre futur èxit enfront dels poderosos atacs de la classe política més rància, decadent i corrupta dels últims anys de la nostra democràcia.