Retallades

Intersindical exigeix a la Generalitat obrir negociacions sobre les retallades

Els sindicats tornen a explicar a l’administració que han de retirar el decret de retallades.

08 / 06 / 2012 | Intersindical

En la reunió celebrada hui entre els sindicats de la Mesa General de Negociació de les Administracions Públiques i el Secretari Autonòmic d’Administració Pública, Pedro Garcia Ribot, Intersindical Valenciana ha demanat a l’Administració l’obertura d’un procés de negociació per a l’eliminació de les mesures que han suposat retallades en els serveis públics, començant pel Decret-llei 1/2012.

En la reunió, el Secretari Autonòmic ha explicat que la mantenia per delegació del President de la Generalitat, que li ha encomanat esbrinar què voliem els sindicats. Tots cinc sindicats li hem contestat que volem el mateix des del 4 de gener: la derogació del DL 1/2012 i la negociació de totes les mesures que afecten les condicions de treball del personal al servei de la Generalitat. El Secretari Autonòmic ha manifestat que ha d’elevar als seus superiors les propostes d’apertura del procés de negociació.
Intersindical Valenciana continuarà demanant la derogació de totes les normes que empitjoren les condicions de treball i salarial del personal del sector públic i dels mateixos serveis públics i anuncia que de no obtindre una resposta satisfactòria a les reivindicacions del personal es mantindran les mobilitzacions previstes i es convocaran de noves.