Drets de les dones

Constituida el 30 de gener, la plataforma és d’àmbit estatal

imatge de la reunió
01 / 02 / 2016 | Intersindical

La necessitat col·lectiva de protestar, de mostrar la ràbia i la indignació per les constants agressions, per la barbàrie dels assassinats de dones i criatures, ens va fer eixir massivament amb la Marxa Contra les Violències Masclistes en una data, el 7 de novembre de 2015, que passarà a la història.

Però si la mobilització del 7N ha posat de manifest la unió del moviment feminista malgrat la seua diversitat, com també la seua capacitat de mobilització, la seua incidència política i repercussió social, la veritat és que les violències contra les dones són les mateixes i la crueltat més gran.
Enguany, amb prou faenes començat l’any, portem deu dones i una bebè assassinades, en mes de gener terrible. Les agressions són constants, com les múltiples formes d’aquesta violència masclista.

Estem fartes i ens sentim impotents amb minuts de silencis. Per això, les associacions, organitzacions i dones a títol personal que el dissabte 30 de gener ens juntaren de nou a Madrid, decidirem que la lluita ha de continuar, constituint - amb el nom de 7N Plataforma Feminista Contra les Violències Masclistes- una plataforma estatal que continue treballant i ampliant els punts del manifest consensuat per a la marxa, recolzant les mobilitzacions que es realitzen en tots els territoris, creant comissions de treball obertes i coordinades. Convidant a integrar-se i sumar-se tant a les quals van estar en la gran marxa, com a les noves incorporacions.
Intersindical forma part d’aquesta nova Plataforma i treballarà activament en ella.

Resolució de constitució: