logo_intersindical

Intersindical Valenciana > Notícies de la Intersindical > Mobilitzacions

Intersindical ocupa Presidència per la derogació del decret Vela

13 / 09 / 2013 | Intersindical

Una trentena de delegades i delegats sindicals de la Intersindical Valenciana han ocupat la recepció de la Conselleria de Presidència al carrer Cavallers de València durant una hora i mitja.

L’ocupació s’ha produït per exigir la derogació del decret llei 1/2012, conegut com decret Vela, que afecta molt negativament el personal de la Generalitat Valenciana i els serveis públics.

El Vice-President s'ha compromés a rebre la Intersindical proper dimecres

Els representants del sindicat reclamaven ser rebuts pel Vice-President, José Ciscar, per demanar-li un compromís del Consell de derogar el decret Vela i de no substituir-lo per altres mesures lesives per al personal i els serveis públics.

El tancament ha finalitzat quan el Vice-President s’ha compromés a rebre una representació de la Intersindical dimecres 18 de setembre, a les 11 hores.

Intersindical Valenciana espera poder obtindre el compromís del Consell d’acabar amb les retallades, compensar la pèrdua d’aquests dos anys i treballs per una administració més moderna que assegure el benestar de la ciutadania valenciana.

Un moment de l’ocupació

Següent següent anterior Anterior

pepa | 14 / 09 / 2013 - 14:39

Aquestes reivindicacion fonamentals les haurien de fer tots els sindicats perquè ens afecta a tot el col.lectiu i es positiu que s´haja aconseguit que el Vice-President rebra una representació del STEPV.

Normes d'us: Aquesta és l'opinió personal de les i dels internautes, no d’Intersindical Valenciana. / No està permés fer comentaris o manifestacions que atempten contra el dret a la llibertat d'expressió legalment establit ni que siguen contraris a l'honor, intimitat o dignitat de les persones o organismes. / Ens reservem el dret a eliminar els comentaris que considerem que incompleixen el punt anterior o que tracten qüestions alienes a la temàtica dels articles. / Els comentaris seran publicats una vegada hagen sigut revisats. / No és acceptable la publicitat i serà tractada com a "spam" o correu no desitjat. / Està prohibit l'ús de noms o identitats falses. Cas que es detecte aquesta situatió, el comentari serà esborrat. Així mateix, està prohibit incloure en els missatges o comentaris dades de caràcter personal o qualsevol altra informació que revele la identitat de les persones físiques o jurídiques, especialment relatives a menors d'edat.

Intersindical Valenciana ocupa el Palau de Fuentehermosa.

Troba'ns al Facebook