logo_intersindical

Intersindical Valenciana > Notícies de la Intersindical > Moviments socials

Intersindical participarà mobilitzacions per commemorar el 10é aniversari de la Llei Dependència

10 / 12 / 2016 | Intersindical

El Sindicat demana un impuls de les polítiques d’atenció a les persones dependents

Intersindical Valenciana participarà en les mobilitzacions convocades per les Plataformes en defensa de les persones en situació de dependència convocades a diverses localitats valencianes per commemorar el 10é aniversari de la Llei 39/2006 de Promoció de l’Autonomia Personal i Atenció a les persones en situació de dependència. Aquest diumenge, 11 de desembre, a les 12:00 hores, es farà l’acte central unitari i reivindicatiu davant de les Corts Valencianes sota el lema «Seguim lluitant».

Intersindical Valenciana, que forma part de les Plataformes convocants, considera que les Administracions Públiques han de donar compliment i desenvolupar la Llei de Dependència per garantir, entre altres reivindicacions, una gestió ràpida, eficaç i eficient de les sol·licituds de reconeixement de la situació de dependència que donen accés a les prestacions, destinar els recursos econòmics suficients per atendre totes les necessitats de les persones en aquesta situació i possibilitar una atenció pública professional personalitzada.

Per al Sindicat, és necessari implementar amb determinació aquestes mesures per augmentar els percentatge de persones dependents ateses per serveis professionals i avançar envers la universalització del dret de les persones a què els serveis públics d’atenció a la dependència els proporcionen l’autonomia funcional plena.

Següent següent anterior Anterior

Normes d'us: Aquesta és l'opinió personal de les i dels internautes, no d’Intersindical Valenciana. / No està permés fer comentaris o manifestacions que atempten contra el dret a la llibertat d'expressió legalment establit ni que siguen contraris a l'honor, intimitat o dignitat de les persones o organismes. / Ens reservem el dret a eliminar els comentaris que considerem que incompleixen el punt anterior o que tracten qüestions alienes a la temàtica dels articles. / Els comentaris seran publicats una vegada hagen sigut revisats. / No és acceptable la publicitat i serà tractada com a "spam" o correu no desitjat. / Està prohibit l'ús de noms o identitats falses. Cas que es detecte aquesta situatió, el comentari serà esborrat. Així mateix, està prohibit incloure en els missatges o comentaris dades de caràcter personal o qualsevol altra informació que revele la identitat de les persones físiques o jurídiques, especialment relatives a menors d'edat.

Troba'ns al Facebook