logo_intersindical

Intersindical Valenciana > Notícies de la Intersindical > Generalitat

Intersindical presenta un document de treball sobre l’ocupació pública

21 / 10 / 2016 | Intersindical

Intersindical Valenciana presenta al conjunt de la seua afiliació i de les persones que treballen a la Generalitat un Document de treball per definir la línia sindical en la negociació de les mesures de reducció de la temporalitat en l’ocupació pública en l’àmbit de la Mesa General de Negociació I.

El Sindicat, compromés amb la participació i la presa de decisions des dels centres de treball i des de les assemblees, vol iniciar un debat sobre les anàlisis i les propostes que conté el document abans de presentar-lo a la Generalitat per a la seua negociació.

Per això, obrim un període de consulta fins el dia 7 de novembre amb la finalitat que ens feu arribar les vostres propostes, suggeriments i crítiques, al mateix temps que us animem a participar en les assemblees que es convoquen per debatre’l.
               
Podeu enviar les vostres propostes, suggeriments i crítiques a .(Javascript ha d'estar habilitat per a veure aquesta adreça de correu)

Document de treball sobre l’ocupació pública.

Següent següent anterior Anterior

REME | 23 / 10 / 2016 - 18:42


Jo opine que aquest any no deuria haver oposicions en l’ambit autonomic i valencià de les especialitats d’aquest any
Primerament caldria modificar els examens perque s’observen injusticies amb el metode com et conec taprove i no es just
Al segle XXI cal buscar altra metodologia per aprovar i ser un mestre

Carlos | 24 / 10 / 2016 - 16:11


La oposición actual es muy subjetiva y además deberían de ser plazas por tribunal y así no hay tantos enchufados

FIU CABREADO | 25 / 10 / 2016 - 9:11


Hola acabo de leer vuestro documento referente a la reducción de temporalidad en la administración y vuestro entusiasmo en aplicar un plan de estabilidad para los interinos conforme establece la D.T. Quarta de l’EBEP, es una verguenza vuestra defensa porque dicha disposición solo es de aplicación al personal interino nombrado antes del 1 de enero del 2005, cabe recordar que el EBEP se aprobó en el año 2007, estamos en el año 2016, han transcurrido 9 años y 6 meses.  Yo soy Funcionario interino desde el 1 de julio del 2005 es decir llevo ya 11 años de FIU, que pasa porque no defendeis casos como el mio FIU con más de 10 años, ¿que pensais?, porque no pedis una actualixzación de la D.T. Disposició Transitòria Quarta de l’EBEP, ¿es que no nos vais a defender? MENUDA CARA DURA

Intersindical Valenciana | 25 / 10 / 2016 - 11:50


Nosaltres hem fet una proposta oberta a modificacions. No és una proposta tancada per la qual cosa no tenim cap problema en canviar-la si no és correcta, falta o sobra alguna cosa.

Per altra part, saps que nosaltres defensem l’accés del personal interí a la funció pública sense fer distincions sobre quan ha entrat a prestar serveis, és una de les nostres reivindicacions històriques que igual no hem sabut expressar en el document del que parlem. Per això, ens hem oposat a propostes que algunes administracions han fet sobre aquest assumpte.

Finalment, agrair-te la teua crítica i dir-te que hauries de cuidar les formes ja que els insults no són acceptable en cap cas, ho diem per això de “menuda cara dura” que sobra en el teu correu. Per cert, nosaltres no vam subscriure l’EBEP i hem criticat que no donara solucions reals per a tot el personal interí.

Salutacions ben cordials

Ana fernandez | 26 / 10 / 2016 - 11:31


Yo pienso q es difícil q todos estemos de acuerdo, pero creo q no es justo q sea para los q han sido nombrados antes del 1 de enero del 2005….y xq no los del 2006 0 2007,o los q llevan seis años de servicio..etc no me parece nada justo, siempre dejamos a gente en la cuneta.no sería seria mas fácil hacer una oposición justa….sin tribunales.. ..como las de Sanidad tipo Tete y q corrija la máquina.. ..

Sonia Argente | 26 / 10 / 2016 - 12:54


El examen de oposición deberia de cambiar. No se premia a los buenos profesionales con el tipo de exemen actual. En el examnen actual unicamente se valora, la memoria y lo que se ha estudiado para ese dia, pero no se valora :la empatia del profesor-alumno, el trabajo diario del docente, la capacidad de adaptación a diferentes situaciones(que vivimos diariamente), la capacidad de motivación del profesor a los alumnos, el interés por mejorar dia a dia….
Yo, soy interina desde hace mas de 10 años, con ganas de trabajar y mejorar dia a dia, motivando a los alumnos en la medida de lo posible, pero en las oposiciones eso no se aprecia. Valoran temarios obsoletos, incluso la parte práctica, en muchas ocasiones, no está incluida el temario del aula. Te preparas para un examen donde muchos de los conocimientos no están relacionados con el trabajo diario en el aula.

Alejandro Vázquez Felipe | 26 / 10 / 2016 - 18:17


Hola. Estoy de acuerdo con FIU CABREADO respecto a la discriminación de compañeros por el simple hecho de haber comenzado antes de determinada fecha ( no en cuanto a sus formas).
Creo que es más justo el sistema de acceso diferenciado, tal y como se hace con las personas minusválidas y con la promoción interna. Y por supuesto luchar por un buen porcentaje con respecto a las plazas totales ofertadas, tal y como les sucede a los compañeros de promoción interna.
Otra cosa sobre la cuál hay que luchar es sobre el reconocimiento de la antigüedad como funcionario/a, de acuerdo a la reciente sentencia europea, con todos los derechos que de ella emana ( como por ejemplo indemnización por despido según años trabajados). Es intolerable que después de estar más de 10 años de servicio exclusivo como docente para la Conselleria, en la nómina del primer mes de una sustitución o vacante me aparezca antigüedad 1 mes.
Y por supuesto, reconocimiento de oficio de sexenios ya!, y con carácter retroactivo.
Por no hablar de otras cosas que en otros ámbitos serían intolerables, como las dietas, cuando tenemos que quedarnos a comer a una reunión vespertina, o cuando tenemos que desplazarnos lejos de nuestro lugar de residencia).
En fin muchas cosas que luchar, no nos quedemos regocijándonos de migajas compañer@s.
Salut!

STAS-Intersindical | 27 / 10 / 2016 - 7:32


Estimats companys FIU Cabreado i Alejandro: la DT 4ª de l’EBEP no parla de consolidació de persones interines nomenades amb anterioritat a 1 de gener de 2005, sinó de llocs de treball vacants a eixa data. Per tant, com diu la nostra proposta, el que cal entendre és que si a eixa data hi havien, per exemple, 200 vacants d’auxiliars, i ara encara hi ha almenys 200 vacants, doncs que es poden convocar 200 places per la via de la consolidació.
No cal ni que siguen les mateixes places. I, per supost, no cal que les persones que opten siguen interines des d’aquella època; entre altres coses, perquè el Tribunal Constitucional va deixar clar que totes aquestes convocatòries han de ser obertes a la participació de qualsevol persona, i que no es poden restringir a les que són ho han sigut interines.
Per tant, si llegiu de nou la proposta amb esta nova perspectiva, segur que l’enteneu millor i les discrepàncies seran mínimes.

Alejandro Vázquez Felipe | 27 / 10 / 2016 - 20:37


Gracias por la aclaración compañer@. Solo una duda al respecto: eso deja la vía cerrada al acceso diferenciado, o solo con lo que respecta a esas 200 plazas?
Te agradecería respuesta con respecto al resto de propuestas de mi mensaje anterior.
Salut!


Deixa un comentari





Normes d'us: Aquesta és l'opinió personal de les i dels internautes, no d’Intersindical Valenciana. / No està permés fer comentaris o manifestacions que atempten contra el dret a la llibertat d'expressió legalment establit ni que siguen contraris a l'honor, intimitat o dignitat de les persones o organismes. / Ens reservem el dret a eliminar els comentaris que considerem que incompleixen el punt anterior o que tracten qüestions alienes a la temàtica dels articles. / Els comentaris seran publicats una vegada hagen sigut revisats.

Troba'ns al Facebook