logo_intersindical

Intersindical Valenciana > Notícies de la Intersindical > Solidaritat

Intersindical Valenciana condemna els atacs terroristes a Cambrils i Barcelona

18 / 08 / 2017 | Intersindical

El Sindicat se suma a les concentracions convocades a migdia

Intersindical Valenciana condemna els atacs terroristes que han tingut lloc a les ciutats de Cambrils i Barcelona que han causat desenes de morts i ferits.

El Sindicat vol manifestar la seua solidaritat amb les víctimes i el poble català en aquests moments tan durs i complicats.

Intersindical Valenciana se suma a la convocatòria de concentracions a migdia als ajuntaments, Generalitat i institucions i centres de treball per expressar el rebuig als atemptats i el suport a les víctimes. Per això, fa una crida a la seua militància i a la societat valenciana a participar massivament.

Finalment, des de la Intersindical Valenciana es vol denunciar la instrumentalització partidista dels atemptats, així com les expressions de xenofòbia, racisme, odi i catalanofòbia que s’estan manifestant en les últimes hores.

Següent següent anterior Anterior

Normes d'us: Aquesta és l'opinió personal de les i dels internautes, no d’Intersindical Valenciana. / No està permés fer comentaris o manifestacions que atempten contra el dret a la llibertat d'expressió legalment establit ni que siguen contraris a l'honor, intimitat o dignitat de les persones o organismes. / Ens reservem el dret a eliminar els comentaris que considerem que incompleixen el punt anterior o que tracten qüestions alienes a la temàtica dels articles. / Els comentaris seran publicats una vegada hagen sigut revisats. / No és acceptable la publicitat i serà tractada com a "spam" o correu no desitjat. / Està prohibit l'ús de noms o identitats falses. Cas que es detecte aquesta situatió, el comentari serà esborrat. Així mateix, està prohibit incloure en els missatges o comentaris dades de caràcter personal o qualsevol altra informació que revele la identitat de les persones físiques o jurídiques, especialment relatives a menors d'edat.

Troba'ns al Facebook