País Valencià

Intersindical Valenciana crida a la participació el 25 d’abril

19 / 04 / 2016 | Intersindical

Intersindical Valenciana fa una crida a la participació de les valencianes i valencians en tots els actes commemoratius del 25 d’abril i, en especial, en la manifestació unitària que tindrà lloc dissabte 23, a les 18 hores, a la Plaça de Sant Agustí de València, sota el lema “Fem País Valencià” i en el concert “Homenatge a València” que organitza Acció Cultural del País Valencià. També als actes que organitzen les Corts Valencianes.

Intersindical Valenciana considera necessària la mobilització de la societat valenciana per superar l’actual situació nacional, lingüística, social, econòmica i laboral que travessem per les polítiques antivalencianes i antisocials que ha patit el nostre país. Les valencianes i valencians van votar el 28 de maig de 2015 per un canvi que s’ha concretat en un nous governs tant a la Generalitat com a la majoria de localitats valencianes. Uns governs del canvi que han d’impulsar, des del nostre punt de vista, unes polítiques per les treballadores i treballadors, per la majoria de la població i per cohesionar i vertebrar el País Valencià. Ara és el moment de rescatar les persones i el País, d’actuar amb valentia per arreglar la desastrosa herència rebuda del govern anterior.
Per això, Intersindical Valenciana commemorarà aquest 25 d’abril sota el lema “per les nostres llibertats nacionals, pel dret a decidir”. Des del Sindicat, es reclama que el nou govern done passos endavant per avançar en el nostre autogovern, el nostre dret a decidir sobre el nostre futur com a poble, i per acabar amb les desigualtats socials. Només des de l’exercici del nostre autogovern podrem aconseguir avançar envers una societat més justa, més lliure i més igualitària.