Repressió policial

Intersindical Valenciana demana la dimissió de la delegada del Govern i del cap de la Policia

El sindicat forma part de la plataforma que convoca una manifestació de demà a València

Assemblea de sindicats, partits i entitats cíviques celebrada aquest matí a València.
21 / 02 / 2012 | Intersindical

Intersindical Valenciana exigeix la dimissió de la delegada del Govern, Paula Sánchez de León, i del cap de la Policia a València, Antonio Moreno, ja que els considerA responsables de la repressió policial que està patint la ciutat de València en les darreres setmanes. Per al Sindicat, tant la Delegada del Govern com el Cap de la Policia menteixen reiteradament quan criminalitzen l’estudiantat dels fets ocorreguts. Ha sigut la Policia mateixa la que ha generat aquesta situació i aquesta ha rebut ordres directes de la Delegació del Govern i del Ministeri de l’Interior.

Cal una resposta ciutadana contundent per a posar fi a la situació que viu la ciutat

Davant d’aquesta situació, des de la Intersindical Valenciana es considera que cal una resposta ciutadana contundent per a posar fi a la situació que viu la ciutat per la repressió policial i els atacs a la ciutadania valenciana.
Intersindical Valenciana és una de les organitzacions que han constituït aquest matí una plataforma en resposta a aquestes agressions policials que ha pres com a primera mesura la convocatòria per a demà, 23 de febrer, d’una manifestació a València des de l’IES Lluís Vives fins a la seu de la Delegació del Govern, situada al carrer Colom. La plataforma exigeix l’alliberament immediat i sense càrrec de les persones detingudes i la retirada dels càrrecs de les que ja estan en llibertat.