RTVV

Intersindical Valenciana demana Vaersa la constitució de la Mesa Negociadora

Resultats electorals en VAERSA
18 / 03 / 2016 | Intersindical

STAS – Intersindical Valenciana ha demanat a la direcció de l’empresa pública la constitució de la Mesa Negociadora en base als resultats electorals. El Sindicat crítica que després de les eleccions sindicals no s’haja constituït i que la direcció continue convocant reunions presumptament negociadores indicant que acudesca una persona per sindicat, independement de la seua representació sindical.

Els resultats electorals en VAERSA són:
UGT 15 delegades/delegats 31,91%, STAS – Intersindical Valenciana 14 del, 29,78% I CCOO 10 del, 21,27%. La resta de sindicats CPAT, CSIF, SIT i USO no arriben el 10% per la qual cosa no poden estar en la mesa de negociació.

STAS – Intersindical Valenciana adverteix l’empresa que qualsevol acord o negociació que es faça sense constituir la mesa de negociació legalment pot quedar invalidada.

En eixe sentit, el Sindicat també considera que VAERSA està posant en marxa determinades actuacions que afecten a les condicions laborals del personal que hi treballa, com ara un suposat procés d’avaluació sense que aquest s’haja negociat i que vulnera, des del nostre punt de vista, la reserva i la protecció de dades i que suposa una “caça de bruixes” de totes aquelles persones descontentes amb la dolenta gestió que s’està portant des de la direcció, amb una mètodes antics, heretats dels anteriors directors nomenats pel PP.

Per tot açò, des de STAS – Intersindical Valenciana s’exigeix a la direcció que rectifique, canvi d’actitud i imite, tant en les formes com en el contingut, a la Conselleria d’Agricultura, Medi Ambient i Canvi Climàtic que està donant un bon exemple sobre com fer les coses amb la participació activa de la societat i del personal.