Generalitat
País Valencià

Intersindical Valenciana es reuneix amb el President Ximo Puig

18 / 02 / 2016 | Intersindical

Intersindical Valenciana s’ha reunit amb el President de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig. Aquesta reunió, que ha estat molt cordial, ha servit per intercanviar punts de vista i propostes sobre diversos assumptes de l’actualitat valenciana

Entre els assumptes tractats, cal destacar la situació econòmica, social i laboral que travessa el País Valencià. El Sindicat ha plantejat la necessitat urgent de resoldre la greu situació d’atur, en especial del col·lectius més desfavorits, i la revisió de la Formació Professional i del SERVEF per aconseguir que siguen eines útils.

Intersindical Valenciana ha traslladat al President diverses propostes com ara: la potenciació dels serveis públics; la reversió de les concessions, privatitzacions i externalitzacions; la millora del finançament; la necessitat d’una fiscalitat pròpia i d’una Agència Valenciana de Tributs; l’assumpció més competències i la reforma estatutària per avançar en l’autogovern; el compromís de la Generalitat per traslladar el govern espanyol la necessitat de la derogació de la llei de racionalització i sostenibilitat de les administracions locals o la necessitat d’una llei d’igualtat lingüística i la reobertura de RTVV

Per altra part, el President i el sindicat han coincidit en la necessitat d’acabar amb la violència masclista amb mesures contundents, apostant per l’augment dels recursos, la revisió de la legislació i dels protocols i la coordinació de les diferents administracions. El Sindicat també ha plantejat la necessitat d’acabar amb la custodia compartida imposada

Per acabar, des del Sindicat es valora positivament la reunió i espera que aquesta servesca per treballar conjuntament en aquells assumptes que suposen la millora de les condicions de vida de les valencianes i valencians, de les treballadores i treballadors, i que suposen un avanç envers una societat més justa i igualitària.