Mesa general de la Funció Pública

Intersindical Valenciana no signarà acord permisos sindicals Mesa General Funció Pública

El Consell Confederal de la Intersindical Valenciana ha acordat no signar l’acord de permisos sindicals de la Mesa General de Negociació de la Funció Pública Valenciana.

11 / 02 / 2013 | Intersindical

Aquest acord es va signar per part d’alguns sindicats i la Generalitat Valenciana el passat 27 de desembre de 2012. L’acord consisteix en la dispensa horària a 55 persones per realitzar tasques de negociació i representació sindical als sindicats presents en la Mesa General que signen l’acord. La distribució per sindicats dels 55 permisos és: UGT 13; CCOO 12; CSI-F 12; FSES 9 i Intersindical Valenciana 9.

Intersindical Valenciana no tindrà cap permís sindical en no signar aquest acord.

Intersindical Valenciana, en un context de manca de negociació col·lectiva, d’imposició de mesures que afecten molt negativament el personal del sector públic, considera que la nostra prioritat no era la negociació d’un nou acord de permisos sindicals, sinó de les mesures a adoptar per recuperar les condicions laborals del personal que representem, malmeses per les successives retallades, i la qualitat en la prestació dels serveis públics.

Intersindical Valenciana ha votat en contra de la signatura de l’acord mentre no s’obriga un procés de negociació real per revertir les mesures aprovades pel Decret Vela i es canvie d’actitud envers el personal del sector públic valencià. En cas de donar-se aquestes condicions proposa tornar a obrir un procés de consulta i convocar un nou Consell Confederal per debatre la situació i, si cal, replantejar-se aquesta decisió.