Marxes 22-M

Intersindical Valenciana participa en la manifestació del 21M convocada per Marxes de la Dignitat

20 / 03 / 2015 | Intersindical

Intersindical Valenciana estarà present als carrers de Madrid en la gran manifestació convocada per les Marxes de la Dignitat que tindrà lloc dissabte 21M. Una representació del Sindicat participarà en els actes que s’estan realitzant aquests dies a la Comunitat de Madrid per reivindicar pa, treball, sostre i dignitat.

Demà, dissabte, està previst que milers de persones participen en la convocatòria feta pel moviment de les Marxes de la Dignitat que agrupa a desenes d’entitats socials, sindicals i polítiques d’arreu de l’estat. Els motius de la convocatòria són denunciar les polítiques neoliberals i antisocials que realitzen els governs autonòmics i estatal i exigir unes altres polítiques al servei de la majoria de la població. En eixe sentit, les reivindicacions es concreten en un programa de mínims amb un gran consens social i polític entorn dels punts següents:

•No al pagament del deute il·legal, il·legítim i odiós.
•Defensa dels serveis públics per a tots i totes.
•Treball digne amb drets i salari suficient, reducció de la jornada de treball i renda bàsica.
•Pel dret a decidir de les persones, els pobles i les nacions de l’estat en els aspectes que concerneixen la seua vida i futur.
•Defensa dels drets de la dona i per un futur per a la nostra joventut.
•Contra la precarietat laboral i social, No a les reformes laborals.
•Contra la repressió i contra la llei mordassa.
•No als tractats entre governs i trasnacionals contra els drets socials. Contra el TTIP.
•Pel dret a un habitatge digne i no al tall dels serveis essencials de llum, aigua i gas.
•No a l’OTAN, no a les guerres.

Finalment, des de la Intersindical Valenciana es fa una crida a la participació massiva en totes els actes de les Marxes de la Dignitat i, en concret, en la gran manifestació del 21M per fer evident el descontent envers les actuals polítiques del governs espanyol i valencià.