logo_intersindical

Intersindical Valenciana > Notícies de la Intersindical > Retallades

Intersindical Valenciana reivindica els drets laborals

20 / 06 / 2016 | Intersindical

Intersindical Valenciana s’ha concentrat davant de la Delegació del Govern espanyol a València per exigir els drets laborals, la derogació de la reforma laboral, de la reforma de les pensions i del Reial Decret 20/2012 i la devolució de la paga extra de 2012. Un nombrós grup de delegades i delegats del Sindicat ho ha fet a les portes de la Delegació del Govern per expressar la seua oposició a les polítiques antisocials i antivalencianes del govern de Rajoy i del ministre Montoro.

Per a Intersindical Valenciana, el lloc triat per fer la concentració no ha estat casual ja que s’ha volgut assenyalar directament els responsables de la situació de pèrdua de drets, de precarització i temporalització del mercat laboral valencià, de manca de recursos per posar en marxa polítiques socials i per pagar el 50% de la paga extraordinària a les empleades i empleats públics valencians. El responsable és el govern espanyol que, amb les seues polítiques, està condicionant la possibilitat de fer unes polítiques pròpies al País Valencià en discriminar i menystenir les valencianes i valencians. Per això, el Sindicat ha triat la Delegació del Govern per concentrar-se. Una concentració que es repetirà si el nou govern que isca de les urnes del proper 26J continua maltractant les empleades i els empleats públics, les treballadores i els treballadors i el conjunt del poble valencià.

Intersindical Valenciana també ha volgut posar de relleu que durant els quatre anys i sis mesos de govern de Rajoy s’ha estat fent una política contrària als interessos de la majoria de la població i de la classe treballadora. Una política que ha servit per atacar els drets i les prestacions aconseguides després de molts
anys de lluita social i sindical.

Intersindical Valenciana també ha aprofitat l’ocasió per solidaritzar-se amb el moviment sindical francés en la seua lluita contra la reforma laboral que pretén acabar amb els drets laborals de la classe treballadora francesa.

Següent següent anterior Anterior

Normes d'us: Aquesta és l'opinió personal de les i dels internautes, no d’Intersindical Valenciana. / No està permés fer comentaris o manifestacions que atempten contra el dret a la llibertat d'expressió legalment establit ni que siguen contraris a l'honor, intimitat o dignitat de les persones o organismes. / Ens reservem el dret a eliminar els comentaris que considerem que incompleixen el punt anterior o que tracten qüestions alienes a la temàtica dels articles. / Els comentaris seran publicats una vegada hagen sigut revisats. / No és acceptable la publicitat i serà tractada com a "spam" o correu no desitjat. / Està prohibit l'ús de noms o identitats falses. Cas que es detecte aquesta situatió, el comentari serà esborrat. Així mateix, està prohibit incloure en els missatges o comentaris dades de caràcter personal o qualsevol altra informació que revele la identitat de les persones físiques o jurídiques, especialment relatives a menors d'edat.

Troba'ns al Facebook