Generalitat

Intersindical Valenciana s’entrevista amb Vicent Soler

Una representació de la Intersindical Valenciana s’ha entrevistat amb el conseller d’Hisenda i Model Econòmic, Vicent Soler, i amb la Secretària Autonòmica de Model Econòmic i Finançament, Ángeles Cuenca.

01 / 04 / 2016 | Intersindical

En aquesta reunió s’ha abordat diversos assumptes sobre la política valenciana com ara: el canvi de govern produït pels resultats electorals del 28M; la situació financera del País Valencià, el seu infrafinançament i el balafiament de recursos públics generat durant els anys de govern del Partit Popular; la situació de l’Administració Pública valenciana i de la prestació dels serveis públics com educació, sanitat, dependència…; l’acord de legislatura per al personal de la Generalitat Valenciana o la situació del sector públic empresarial i la necessitat d’obrir un procés de negociació sobre el seu futur.

Intersindical Valenciana valora positivament el compromís del conseller Soler d’establir un espai de negociació sobre les empreses públiques amb la presència dels sindicats amb representació en aquest sector.
Per altra part, el Sindicat ha traslladat el conseller la necessitat d’articular una mobilització social ampla i plural per aconseguir un finançament just per al País Valencià ja que sense aquest finançament serà complicat dur endavant les polítiques socials, laborals i econòmiques o el canvi de model productiu que necessita el poble valencià.