Mobilitzacions

Intersindical Valenciana valora molt positivament la manifestació pel finançament just

El Sindicat aposta per intensificar les mobilitzacions en els propers mesos

19 / 11 / 2017 | Intersindical

Intersindical Valenciana valora molt positivament la manifestació celebrada a València per exigir un finançament just pel País Valencià. El Sindicat la considera un èxit de participació, un pas endavant que se suma als que s’han donat en el passat i un punt d’inflexió en la política valenciana pel grau d’unitat, transversalitat, pluralitat i diversitat que ha servit per posar en el punt central de les reivindicacions valencianes el dret a un finançament just.

Per al Sindicat, ara cal mantindre la unitat de les valencianes i valencians i apostar per intensificar la informació sobre la necessitat d’un finançament just, una hisenda pròpia i unes inversions adequades que garantesquen un veritable autogovern. A més, es proposa augmentar la pressió i la mobilització durant els propers mesos fins aconseguir que el govern de Mariano Rajoy òbriga un procés de negociació real que acabe amb la discriminació històrica que pateix el poble valencià.

Finalment, Intersindical Valenciana felicita al poble valencià, especialment a les persones de les comarques més allunyades de la ciutat de València, per haver fet possible aquesta jornada reivindicativa que serà recordada com un dels dies importants per al nostre país. Una diada reivindicativa per un finançament valencià per millorar les condicions de vida de les treballadores i treballadors, de les valencianes i valencians i del conjunt de la nostra societat, que impulse les polítiques socials per potenciar els serveis públics – educació, sanitat, dependència, serveis socials, transport…- millorar l’ocupació i les pensions i garantir unes prestacions socials adequades i unes infraestructures dignes per cohesionar el territori i la nostra societat.