Retallades

Intersindical Valenciana vincula l’augment de l’atur a la política de retallades

El Sindicat considera que les dades d’atur demostren el fracàs de la política d’ajust i de reformes dels governs espanyol i valencià.

02 / 02 / 2012 | Intersindical

Aquestes dades que situen en 551.793 les persones en atur en el País Valencià, de les quals 53.650 són menors de 25 anys i 86.768 són persones immigrants, representen un augment del 3,13% respecte de l’atur del mes de desembre i evidencien que la política de retallades socials, laborals i econòmiques no han servit per crear ocupació sinó tot el contrari per continuar destruint-la.

Les reformes laborals destrueixen ocupació i empobreixen a la majoria

En un moment de crisi, com el que estem vivint, les retallades impulsades pels governs espanyol i valencià estan destruint ocupació en totes les províncies valencianes i en tots els sectors del món laboral. A més, de les 86.734 noves contractacions només 6.716 són indefinides i per contra 80.018 no ho són. Aquesta data mostra que ni la reforma laboral aprovada per l’anterior govern ni la que pensa portar endavant l’actual govern serviran per a acabar ni amb la dualitat del mercat laboral ni per generar ocupació i riquesa.
Des de la Intersindical Valenciana considerem que, de mantindre’s amb aquesta política, continuarà destruint-se ocupació i empobrint-se la majoria de la població ja que aquesta és la veritable intenció del govern del PP. El que pretenen és tindre mà d’obra barata per continuar beneficiant a les empreses i a la banca a costa de picar les treballadores i treballadors i la majoria de la ciutadania.
Per tot açò, la Intersindical Valenciana considera que cal una resposta globlal i contundents del conjunt de la classe treballadora, del moviment sindical, de les diverses xarxes i plataformes i dels partits polítics que acabe amb l’espoli, la destrucció de l’ocupació i la pèrdua de drets.