logo_intersindical

Intersindical Valenciana > Notícies de la Intersindical > Mitjans de comunicació

Intersindical valora positivament les emissions d’À Punt ràdio

11 / 12 / 2017 | Intersindical

Intersindical Valenciana celebra la posada en marxa de les emissions de ràdio d’À Punt aquest dilluns 11 de desembre.

El Sindicat manifesta els seus desitjos per arribar a la normalitat completa amb una graella que incorpore la totalitat dels programes i seccions, així com la posada en marxa de les emissions de la televisió.

Per al Sindicat, hui estem davant d’un fet important després de 4 anys de silenci motivat pel tancament arbitrari i irresponsable ordenat pel President Fabra i pel retard injustificat de l’actual Consell en reobrir la ràdio i televisió valencianes.

Finalment, Intersindical Valenciana vol expressar el seu suport a: la plantilla de RTVV que ha patit les conseqüències del tancament, un model de ràdio i televisió públiques de qualitat i en valencià, la reciprocitat de les cadenes públiques TV3, CatRàdio i IB3 i a un espai audiovisual compartit.

Següent següent anterior Anterior

Normes d'us: Aquesta és l'opinió personal de les i dels internautes, no d’Intersindical Valenciana. / No està permés fer comentaris o manifestacions que atempten contra el dret a la llibertat d'expressió legalment establit ni que siguen contraris a l'honor, intimitat o dignitat de les persones o organismes. / Ens reservem el dret a eliminar els comentaris que considerem que incompleixen el punt anterior o que tracten qüestions alienes a la temàtica dels articles. / Els comentaris seran publicats una vegada hagen sigut revisats. / No és acceptable la publicitat i serà tractada com a "spam" o correu no desitjat. / Està prohibit l'ús de noms o identitats falses. Cas que es detecte aquesta situatió, el comentari serà esborrat. Així mateix, està prohibit incloure en els missatges o comentaris dades de caràcter personal o qualsevol altra informació que revele la identitat de les persones físiques o jurídiques, especialment relatives a menors d'edat.

Troba'ns al Facebook