Partits polítics

Joan Baldoví i la Intersindical analitzen la greu problemàtica de l’atur

El cap de llista de la Coalició Compromís-Equo per València, Joan Baldoví, continua la seua ronda d’entrevistes amb entitats, organismes, associacions i sindicats per a conéixer les inquietuds i reivindicacions de la societat valenciana.

Joan Baldoví, a la seu de la Intersindical.
08 / 11 / 2011 | Intersindical

Este matí, Baldoví s’ha reunit amb part de la directiva d’Intersindical Valenciana, amb Vicent Mauri al cap, per a parlar de les propostes de Compromís i, al mateix temps, assumir les incorporacions de la coordinadora sindical al programa. En la trobada s’han tractat temes molt vigents, com ara el greu problema de l’atur al País Valencià i la manca de polítiques actives per part del govern valencià per ajudar als sectors de més risc, com ara els joves, les dones i persones de més de 50 anys.

Els responsables d’Intersindical Valenciana també han traslladat a Joan Baldoví el problema igualtat de les dones i la violència de gènere, que està cobrant-se moltes vides en el que va d’any. Segons Baldoví, “el que no pot ser és que, tenim un càncer en la societat que és la violència masclista i ens trobem amb retallades en mecanismes de prevenció i detenció d’este problema al País Valencià”.
Com no, el sector públic ha estat un altre tema important de la reunió i s’ha parlat de les retallades que ja aplica la Generalitat i les que, amb tota seguretat, vindran després del 20-N. Segons Baldoví, “nosaltres sempre estarem del costat de tots aquells que defensen un serveis públics de qualitat i el benestar de les ciutadanes i els ciutadans”.
Baldoví s’ha oferit per portar les iniciatives de la Intersindical a Madrid, així mateix han acordat tornar a reunir-se quan passen les eleccions.