Marxes 22-M

L’Assemblea estatal de les Marxes de la Dignitat 22M es reuneix a Galiza

Cangas do Morrazo acollirà la celebració de l’assemblea estatal de les Marxes de la Dignitat 22M dissabte 17 de gener

16 / 01 / 2015 | Intersindical

Intersindical Valenciana és una de les entitats impulsores de les Marxes de la Dignitat

Com es va decidir en l’última assemblea de les Marxes de la Dignitat celebrada a Vallecas el 12 de desembre, aquest proper dissabte 17 de gener es tornarà a reunir la coordinadora estatal del 22M, en aquesta ocasió a Galícia i més concretament a la localitat de Cangas do Morrazo (Pontevedra).

Aquesta assemblea estarà dedicada gairebé exclusivament a anar donant forma a l’agenda de mobilitzacions dissenyada per a aquest 2015. Entre les principals mobilitzacions es troben una nova marxa a Madrid per al 21 de març a més d’una vaga general el 22 d’octubre. A més, de la convocatòria unitària de les manifestacions del Primer de Maig.

Aquesta assemblea, que per primera vegada se celebra a Galícia, tindrà lloc en sessions de matí i tarda al Saló de plens de l’Concello de Cangas, i està prevista la participació de més de 60 representants de col•lectius i territoris de tot l’estat espanyol. Intersindical Valenciana, que és una de les organitzacions impulsores de les Marxes dela Dignitat 22M des del moment, estarà representada en la reunió estatal.