logo_intersindical

Intersindical Valenciana > Notícies de la Intersindical > Marxes 22-M

Les Marxes de la Dignitat tornen a eixir als carrers

29 / 05 / 2016 | Intersindical

Les Marxes de la Dignitat han tornat a manifestar-se pels carrers de Castelló, València i Alacant per demanar pa, treball, sostre i dignitat. Aquesta convocatòria s’emmarcava dintre de la jornada de lluita convocada arreu de l’estat per aquest col·lectiu havent-se fet una trentena de manifestacions.

A Castelló es va fer una marxa entre el Grau i la ciutat amb la participación d’un centenar de persones.

A Alacant unes 2000 persones van recórrer els seus carrers sumant-se diversos col·lectius i plataformes. Gent vinguda de totes les comarques del sud del País Valencià van sortir als carrers per plantar cara a la Unió Europea, per deixar clar al proper govern que no volem més retallades, que som poble sobirà que no estem disposats a ser governats pels interessos de la oligarquia i l’imperialisme. Aquesta manifestació ha estat el punt culminant d’un mes de marxes per totes les comarques.

A València unes 2000 persones es van manifestar des de la Plaça de Sant Agustí fins la Delegació del Govern sota el lema pa, treball, sostre, dignitat, per una rebel·lió democràtica a Europa.

En totes tres accions van participar diversos col·lectius socials com els iaioflautes, la PAH, la plataforma contra el TTIP, el pla B, Cedsala, passatge segur, grups de suport a les persones refugiades, plataformes animalistes com la Carles Pinazo, partits com EUPV, PCPV, Podem, Compromís, ERPV, activistes de les les cadires de la fam o per la renda bàsica, grups de joves conta la repressió i antifeixistes o sindicats com la Intersindical Valenciana.

En la manifestació de València també s’ha portat una pancarta de solidaritat amb les treballadores i treballadors de França en la seua lluita contra la reforma laboral.

Pancarta de solidaritat

Següent següent anterior Anterior

Normes d'us: Aquesta és l'opinió personal de les i dels internautes, no d’Intersindical Valenciana. / No està permés fer comentaris o manifestacions que atempten contra el dret a la llibertat d'expressió legalment establit ni que siguen contraris a l'honor, intimitat o dignitat de les persones o organismes. / Ens reservem el dret a eliminar els comentaris que considerem que incompleixen el punt anterior o que tracten qüestions alienes a la temàtica dels articles. / Els comentaris seran publicats una vegada hagen sigut revisats.

Pancarta de capçalera de la manifestació a València

Troba'ns al Facebook