1r de maig

Lluita, treball i dignitat

Intersindical Valenciana s’ha manifestat a diverses ciutats del país

02 / 05 / 2014 | Intersindical

Intersindical Valenciana s’ha manifestat a Elx, Alacant, Alcoi. Dénia, València i Vinaròs per exigir un canvi en les polítiques socials, laborals i econòmiques que es practiquen des dels governs espanyol i valencià.

El sindicat considera que la diada del Primer de Maig adquereix, enguany, una significació molt més combativa i de lluita per la greu crisi que travessem. En eixe sentit, aposta per acabar amb les polítiques i els actors polítics que han generat aquesta situació que ha suposat l’empobriment de les treballadores i treballadors i del conjunt de la societat.

El lema del Primer de Maig sota el qual s’ha manifestat la Intersindical Valenciana ha estat: “lluita, treball i dignitat”. Una referència directa al 22M, un moviment que ha impulsat i del qual forma part el sindicat. La dignitat de les persones i dels territoris davant la indignitat dels poderosos i de determinats governants que es dediquen a guanyar diners a costa del treball i de l’esforç de la majoria.

Finalment, Intersindical Valenciana considera que tots els dies han de ser primer de maig fins que s’acaben aquestes polítiques i es puguen recuperar tots els drets “furtats” pels governs i les patronals.