Repressió sindical

Organitzacions valencianes exigeixen la llibertat de Laura Gómez

Els “greus delictes” de què se l’acusen són haver participat el 29-M, dia de la vaga general, en una teatralització a la porta de la Borsa de Barcelona, en què es van cremar simbòlicament unes caixes amb papers dins.

04 / 05 / 2012 | Intersindical

MANIFEST PER LA LLIBERTAT DE LAURA GÓMEZ

Les organitzacions signants, que defensem una societat lliure, democràtica, que garantisca els drets de les persones i de les treballadores i treballadors, EXIGIM la llibertat immediata sense càrrecs de Laura Gómez, secretària d’Organització de la Federació Local de Barcelona.
Aquest processament i empresonament per haver participat en les mobilitzacions en ocasió de la vaga general és absolutament desproporcionat.
Les acusacions responen únicament a una estratègia de persecució contra tota dissidència sindical, social o política. Són un cúmul de falsedats i perversitats per justificar la presó provisional.
L’única, la veritable realitat per la qual és detinguda Laura és per ser sindicalista, activista social, ser lluitadora contra el sistema capitalista que ens explota, per no resignar-se a viure de genolls. El sistema ha de donar escarments públics per a sentir-se fort i, si cal, passa per damunt del dret a la llibertat de les persones. El cas de la Laura és un paradigma de l’abús del poder, de l’estat repressor.
Exigim la llibertat immediata de Laura Gómez i denunciem els responsables polítics que estan generant un estat autoritari per suprimir els drets i les llibertats de la població, de les treballadores i treballadors, per criminalitzar, acovardir, intimidar a tota la població, per atacar directament les organitzacions que hem optat per lluitar, resistir, defensar-nos.
Junt amb Laura estan sent moltes les persones detingudes en aquests dies a Barcelona, València, Madrid, Tarragona, etc.; totes elles per haver participat en la vaga general del 29-M, en el marc del que representa un veritable estat policial, repressor.

- Intersindical Valenciana
- ACR Utopia XXI
- Ateneu Popular Parc Alfafar
- Estat Valencià