Drets laborals

Per la readmissió de Carlos Naranjo

15 / 07 / 2018 | Intersindical

El 27 de juny, el company Carlos Naranjo, de la planta de muntatge, va ser acomiadat de l’empresa d’automoció Ford. Intersindical Valenciana considera que l’acomiadament està totalment injustificat i obeeix a un abús i una pràctica antisindical per part de l’empresa.

El company Carlos Naranjo col·laborava des de fa temps amb el Sindicat de Treballadores i Treballadors del Metall - Intersindical Valenciana, fa uns mesos es va afiliar, i és un conegut activista polític i social i va ser un dirigent estudiantil compromès amb la lluita per l’ensenyament públic i pels drets de la classe obrera.

Intersindical Valenciana exigeix la readmissió immediata de Carlos Naranjo i de tots els acomiadats arbitrària i injustament, així com la fi d’aquesta política de represàlies envers les treballadores i treballadors que exerceixen i exigeixen els seus drets. Hui més que mai es fa necessària una resposta unitària de sindicats, organitzacions socials i polítiques contra els abusos patronals i les polítiques neoliberals.