Generalitat

Convocatòria assembles obertes per valorar Acord de Legislatura

31 / 05 / 2016 | Intersindical

La Conselleria de Justícia i Administració Pública ha enviat hui l’última proposta sobre Acord de legislatura de la Mesa general de negociació del personal funcionari, estatutari i laboral de la Generalitat (MGN I).

El proper dimarts 7 de juny, a les 18 hores, hem convocat assembles obertes per a valorar l’ACORD DE LEGISLATURA DE LA MESA GENERAL DE NEGOCIACIÓ DEL PERSONAL FUNCIONARI, ESTATUTARI I LABORAL DE LA GENERALITAT (MGN I).

Les assemblees seran en:

Alacant. Glorieta Poeta Vte. Mogica, 5 – 12
Castelló. Marqués de Valverde, 8.
València. Juan de Mena, 18-baixos.

El document, que s’ha estat negociant durant els darrers mesos, està previst que siga signat per les organitzacions sindicals el dijous 9 de juny. Per això, des de la Intersindical Valenciana hem decidit, seguint el nostre model participatiu i assembleari, convocar assemblees a tot el personal afectat per l’acord i a tota la nostra afiliació per valorar col·lectivament el document i decidir si hem de signar-lo o no.

En la pàgina web o en les seus del sindicat podeu trobar el document complet de l’Acord i una valoració del mateix que us pot servir per formar-vos una idea al respecte. El Sindicat ha estat informant, durant tot el procés de negociació, sobre el seu contingut i en el Consell Confederal del 16 d’abril es va aprovar la línia d’intervenció del sindicat i l’informe presentat pel Secretariat. Conseqüentment, el Secretariat de la Intersindical Valenciana ha estat negociant amb la Conselleria de Justícia i Administracions Públiques per traslladar les nostres propostes sobre els diferents assumptes que formen part del contingut de l’Acord de Legislatura.

La valoració que fa el Secretariat del darrer document és positiva i favorable a la signatura. No obstant això, ara cal que el conjunt de les treballadores i treballadors i les persones afiliades es pronuncien sobre si la Intersindical Valenciana ha de signar o no el text presentat.

Per altra part, hem d’informar-vos que en l’Assemblea de València, en acabar el punt referit a la valoració de l’Acord de Legislatura, tractarem un segon punt que serà el referit al debat i presentació d’esmenes del documents del XI Congrés de la Confederació Intersindical.

Per tot açò, i donada la importància dels assumptes que cal tractar, us demanem la vostra assistència a les assemblees convocades perquè en el nostre sindicat decidim totes i tots.

Podeu consultar ací el document.